„Na dobre i na złe” zyskało 390 tys. widzów. 48 mln zł z reklam
„Na dobre i na złe” w minionym sezonie oglądało 5,48 mln osób. Produkcja po zmianie pasma emisji zyskała 390 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania serialu była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 48,3 mln zł.
Średnia widownia „Na dobre i na złe” w okresie od 5 września 2012 roku do 29 maja 2013 roku wyniosła 5,48 mln osób, co przełożyło się na 34,64 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 29,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.40.
Serial w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, kiedy pokazywany był w piątki o godz. 20.05, zyskał 390 tys. widzów. Wówczas średnia oglądalność „Na dobre i na złe” wynosiła 5,09 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 32,91 proc. oraz 24,99 proc. udziału (więcej na ten temat).
TVP2 w paśmie nadawania swojego serialowego hitu była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która w tym czasie emitowała filmy fabularne oraz mecze Ligi Mistrzów, co przełożyło się na 15,06 proc. udziału. Trzecia była TVN („W-11 - Wydział Śledczy”; 11,33 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 8,84 proc.). W grupie komercyjnej Dwójka też była liderem, ale trzecie miejsce przed TVN zajął Polsat.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Na dobre i na złe |
5479225 |
34,64% |
29,25% |
TVP1 |
2381499 |
15,06% |
16,11% |
TVN |
1791395 |
11,33% |
9,64% |
Polsat |
1398174 |
8,84% |
12,45% |
Premierowe odcinki „Na dobre i na złe” w minionym sezonie przyniosły stacji wpływy reklamowe na poziomie 48,3 mln zł. Rok wcześniej przychody były niższe i wyniosły 35 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Na dobre i na złe” jest obecne na antenie TVP2 od 1999 roku. Kolejne odcinki pojawią się na antenie stacji jesienią br.
Dołącz do dyskusji: „Na dobre i na złe” zyskało 390 tys. widzów. 48 mln zł z reklam