Maślanka Mrągowska reklamowana hasłem „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem"
W nowej kampanii Maślanka Mrągowska (SM Mlekpol) pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków. Akcję pod hasłem „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem" przygotowała Red8 Digital.
Kampania „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem" swoim zasięgiem obejmuje media społecznościowe oraz reklamy display.Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz konkursami sprzedażowymi. SM Mlekpol zaprosił do współpracy przy kampanii psychologów i dietetyków, którzy wyjaśnią wagę i zalety wspólnych posiłków.
W ramach zintegrowanych działań w polskich miastach na billboardach oraz citylightach pojawią się materiały zachęcające do wspólnego gotowania i spożywania posiłków.
W działaniach wezmą udział również influencerzy. Baza przepisów w serwisie Niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje potraw dla całej rodziny.
Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.
Dołącz do dyskusji: Maślanka Mrągowska reklamowana hasłem „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem"