SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najlepszy wynik w historii Radia ESKA

W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci.

W tym samym okresie Radio ESKA zanotowało także największy wzrost na rynku radiowym w grupie 15-75 lat. Udział stacji w rynku wyniósł 8,3 proc. (w górę o 1,3 pkt. proc. względem fali sprzed roku). W komercyjnej grupie wiekowej 16-49 lat ESKA osiągnęła wynik 12 proc. (wzrost o 1,5 pkt. proc).

Udziały w tych grupach są najlepszym wynikiem stacji od 2014 roku.

- To efekt konsekwentnej strategii programowo-promocyjnej realizowanej przez fantastyczny, profesjonalny zespół. Oferta muzyczna, czy też szerzej - rozrywkowa, jest dziś dla młodych ludzi oszałamiająca. Tym bardziej cieszymy się, że mimo tak ogromnej konkurencji ESKA pozostaje atrakcyjna dla młodego odbiorcy, a nasz slogan „Hity Na Czasie” jest wciąż synonimem tego, co najlepsze i najpopularniejsze w danej chwili w szeroko rozumianej muzyce pop. W kreowaniu radiowych hitów dla masowej publiczności ESKA od dawna nie ma sobie równych na polskim rynku i to procentuje - mówi Olgierd Wojtkowiak, dyrektor programowy & muzyczny Radia ESKA.

- Skuteczne są również akcje programowo-promocyjne, które z jednej strony dostarczają atrakcyjne treści na antenę, a z drugiej są nośnikiem tożsamości marki, również w świecie online. Słuchacze docenili nasze formaty zrealizowane w pierwszym półroczu, takie jak „ESKA Tankuje Do Pełna” czy lokalne „ESKA Dowozi” - dodaje.