SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama Nike z Lebronem Jamesem najpopularniejsza na YouTube w 2020 roku (Top10)

Spot reklamowy Nike pod hasłem "You Can't Stop Us" z udziałem Lebrona Jamesa była w 2020 roku najpopularniejszą reklamą na YouTube. W pierwszej 10 reklam z największą liczbą wyświetleń znalazło się pięć spotów, które miały premierę podczas tegorocznego finału Super Bowl.

YouTube zaprezentował zestawienie reklam, które uzyskały najwięcej wyświetleń, udostępnień i ogólnej sympatii widzów YouTube na całym świecie. Serwis podkreśla, że ponieważ ten rok przyniósł bezprecedensowe i nieprzewidywalne zmiany zarówno dla konsumentów, jak i marek, jedno pozostało prawdą: "teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ludzie zwracają się do YouTube".

Serwis ujawnia, że reklamy wygenerowały w tym roku ponad 470 milionów wyświetleń i ponad 1,3 miliona polubień.

Pierwsze miejsce zajęła po raz drugi firma Nike, tym razem ze spotem "You Can't Stop Us", który opowiada o sile odporności poprzez emocjonalne historie powrotu ikon sportu Lebrona Jamesa, Sereny Williams, Tigera Woodsa i nie tylko.

Apple „The Whole Working-From Home Thing” to jedyna najpopularniejsza reklama, która nawiązywała do wydarzeń i dramatycznych zmian w stylu życia, z którymi wielu miało do czynienia w tym roku podczas pandemii COVID-19.

TOP 10 reklam na Youtube w 2020 roku

1. Nike, „Never Too Far Down, You Can’t Stop US,  117,7 mln wyświetleń miesięcznie

2. Google,  Loretta , reklama na Super Bowl, 62,4 mln wyświetleń miesięcznie


3. Hyundai, Sonata, Smaht Pahk, 44,3 mln wyświetleń miesięcznie

4. Clash of Clans, Lost&Crowned, 43,2 mln wyświetleń miesięcznie

 

5. Turbo Tax, „All people are tax people remix” (Super Bowl) 33,9 mln wyświetleń miesięcznie

 

6. Apple, „The Whole Working- form-home-thing” 28,9 mln wyświetleń

7. NFL, Next 100, reklama Super Bowl 24,3 mln wyświetleń

8.  GEICO Insurance,  Infestation, 20,4 mln wyświetleń

9. GMC, First Ever GMC Hummer EV/ Horsepower,  9,7 mln wyświetleń

10. Michelob Ultra, „Jimmy Works It Out”, reklama Super Bowl,  8,8 mln wyświetleń

Dołącz do dyskusji: Reklama Nike z Lebronem Jamesem najpopularniejsza na YouTube w 2020 roku (Top10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rolka
Pierwsza reklama najfajniesza. Zazwyczaj stawiam na inny rodzaj reklamy, bywa nawet, że pojawiam się na targach remadays w nadarzynie i szukam jednocześnie nowych klientów.
0 0
odpowiedź