„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję
Piątą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po pięciu odcinkach ogląda średnio 2,45 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.
Program „Nasz nowy dom 5” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, począwszy od 6 września 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze pięć odcinków najnowszej serii formatu oglądało średnio 2,45 mln osób. Przełożyło się to na 19,69 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 23,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 września br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,60 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
27-09-2015 |
17:47:03 |
2 598 435 |
20,71% |
04-10-2015 |
17:46:44 |
2 517 917 |
20,43% |
06-09-2015 |
17:47:22 |
2 488 297 |
19,15% |
Warto dodać, że nadawana jesienią ub.r. cała trzecia seria reality-show przyciągała przed ekrany o 340 tys. mniej widzów. Oglądało ją średnio 2,11 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,74 proc. oraz 18,62 proc. (zobacz te dane).
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP1 emitująca „Komisarza Alexa” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 12,29 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 9,96 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmuje TVN (gł. „Ugotowani”; 6,13 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat - Nasz nowy dom 5 |
2 453 538 |
19,69% |
23,25% |
TVP1 |
1 531 259 |
12,29% |
7,17% |
TVP2 |
1 241 484 |
9,96% |
5,91% |
TVN |
764 327 |
6,13% |
8,23% |
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. Pomaga jej architekt Maciej Pertkiewicz. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,4 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję