VMLY&R z digitalową obsługą Netto Polska
Agencja VMLY&R wygrała przetarg na obsługę digital sieci sklepów Netto Polska. Pokonała w nim agencje Digital Kingdom i Aponadto, która ostatnio pracowała w tym zakresie dla marketera.
Z początkiem lutego 2022 roku agencja VMLY&R rozpoczyna współpracę z siecią handlową Netto Polska w zakresie obsługi digital.
Do głównych zadań agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto Polska, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 rok, a także w dłużej perspektywie – na rok 2023, planowanie i obsługa niestandardowych akcji przeprowadzanych ad hoc, planowanie i zakup mediów, tworzenie treści pod SEO, a także kreacje wideo w ramach wszystkich wyżej wymienionych działań.
- Cieszymy się na współpracę z agencja VMLY&R, która w toku przetargu pokazała wyróżniające się koncepty o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one skutecznie osiągać założone przez nas cele biznesowe - mówi Filip Fiedorow, chief marketing officer Netto Polska.
Agencja VMLY&R została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Netto Polska w listopadzie 2021 roku.
Zaproszenie do niego otrzymały trzy agencje: Aponadto, z którą sieć współpracowała przez ostatnie dwa lata, a także VMLY&R i Digital Kingdom.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R z digitalową obsługą Netto Polska