Nielsen Online: YouTube utrzymuje dominację; duży wzrost Hulu
Ponad 58 procent klipów wideo obejrzanych w ubiegłym miesiącu przez amerykańskich internautów stanowiły materiały w należącym do Google serwisie YouTube.
W sumie Amerykanie obejrzeli w kwietniu 9,45 miliarda klipów wideo online. To co prawda o 2,3 procenta mniej w porównaniu z marcem, ale o 24,2 procenta więcej w ujęciu rocznym - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Online.
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był w ubiegłym miesiącu YouTube, na którego stronach obejrzanych zostało 5,49 miliarda filmików. Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się: Hulu (373,3 mln), Yahoo! (203,6 mln), Fox Interactive Media (201,4 mln), Nickelodeon Kids and Family Network (175,9 mln), MSN/Windows Live (164,4 mln), ABC.COM (148,8 mln), MTV Networks Music (143,4 mln), Turner Sports and Entertainment Digital Network (130,6 mln) oraz CNN Digital Network (112,5 mln).
Szczególnie imponujący jest rozwój Hulu, który w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zanotował aż 490-procentowy wzrost liczby obejrzanych klipów. Największy odsetek użytkowników serwisu - 30 procent - stanowiły w kwietniu osoby w wieku od 35 do 49 lat.
źródło: Nielsen Online
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: YouTube utrzymuje dominację; duży wzrost Hulu