SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

62 nominacje do IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę 62. nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni 5 grudnia. 

W tym roku - o złote, srebrne i brązowe statuetki - w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.

Jury konkursu, w skład którego wchodzi grono ponad 70 ekspertów z różnych dziedzin marketingu cyfrowego, oceniało zgłoszenia pod kątem strategii, kreacji, wykonania, wykorzystania mediów, a także efektywności i zwrotu z inwestycji (ROI).  Przewodniczącym jury jest dyrektor marketingu LG Electronics Polska Daniel Czok. 

- Wprowadzona w ubiegłym roku przez IAB Polska zasada maksymalnej dwuletniej kadencji jurorów w kolejnych edycjach konkursu, przy jednoczesnym minimum 33% nowego składu każdego roku, genialnie się sprawdziła w mojej ocenie. Przede wszystkim obradom IAB MIXX Awards absolutnie nie grozi wpadnięcie w rutynę, gdy na straży świeżego spojrzenia stało w tym roku blisko 45% składu nowych, acz niejednokrotnie bardzo doświadczonych jurorów. A jednocześnie ta grupa była z kolei bardzo dobrze wspierana i wprowadzana w specyfikę MIXX Awards poprzez „stałych” jurorów tego konkursu, pomagając nadać ocenie znacznie szerszą perspektywę czasową i istotową  – powiedział, przewodniczący jury konkursu IAB MIXX Awards Daniel Czok.

Zasady konkursu IAB MIXX Awards 2023

Konkurs IAB MIXX Awards 2023 kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

W konkursie uwzględniono 16 kategorii, w tym dwie nowe: Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing. Zgłaszający szczególnie aktywnie ubiegali się o wyróżnienia w kategoriach: Best Use of Social Media, Brand Awareness & Positioning, Content Marketing oraz MIXX for Good Purpose. Sposród 224 zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu kampanii jury wyłoniło 45 kampanii, które otrzymały 62 nominacje.

Podczas gali, która odbędzie się 5 grudnia w Warszawie, poza nagrodami dla kampanii, zostaną również przyznane statuetki dla: Reklamodawcy Roku, Agencji Roku oraz Domu Mediowego Roku. Kapituła wyłoni laureatów w kategoriach: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań. 

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2023 będzie nagroda Best in Show, dla kampanii, która zdobędzie najwięcej punktów za zdobyte nagrody w tym minimum jedno złoto.

W ubiegłym roku na gali IAB MIXX Awards przyznano 39 statuetek, w tym 5 złotych, 19 srebrnych i 15 brązowych statuetek, oraz 16 wyróżnień dla najlepszych kampanii w 14 kategoriach konkursowych. Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Miasto ING w Rolbox. Małgorzatę Węgierek Havas Havas Media Group uhonorowano nagrodą za całokształt dokonań. Magda Kolenkiewicz ze Stacomu zdobyła tytuł Człowieka Roku.

IAB MIXX Awards 2023 - lista nominacji 

Dołącz do dyskusji: 62 nominacje do IAB MIXX Awards 2023

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl