SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Noś tocoś” w kolejnej islandzkiej kampanii Prince Polo

Zaczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej wafelków Prince Polo (produkowanych przez Mondelez Polska) z Islandczykiem Gunnarem w roli głównej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Next, Bayard i Carat Polska.

Pierwsza kampania Prince Polo, w której Islandczyk Gunnar starał się pomóc Polakom odkryć ich narodowe „to coś”, była prowadzona wiosną br. (zobacz szczegóły). Już w ub.r. marka była reklamowana pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś” (obejrzyj tamten spot).

Rozpoczęta właśnie kampania, pod hasłem „Noś tocoś”, jest kontynuacją tych koncepcji. Głównym elementem akcji jest konkurs - prowadzony w serwisie tocosie.pl i aplikacja na facebookowym fanpage’u marki Prince Polo - w którym należy wymyślać zabawne i oryginalne napisy na bluzy prezentujące cechy, które wyróżniają każdego z nas.

Co tydzień jury wybiera tysiąc sloganów, których autorzy otrzymują bluzy z tymi napisami. Natomiast twórcy projektów, które na stronie i fanpage’u w ciągu sześciu kolejnych tygodni trwania akcji polubi najwięcej osób, wygrają wycieczkę na Islandię. Warunkiem udziału w zabawie jest zakup sześciu wafelków Prince Polo.

Konkurs potrwa do 11 listopada. Jego obsługą zajmuje się agencja Bayard.

Akcja obejmuje również działania reklamowe w internecie i punktach sprzedaży.

Koncepcję i kreację kampanii (stronę tocosie.pl, aplikację facebookową, reklamy internetowe) przygotowała agencja Next, która realizuje też aktywności na portalach społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: „Noś tocoś” w kolejnej islandzkiej kampanii Prince Polo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl