SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Novem tworzy spółkę Mobilvi do kampanii mobilnych

Firma Novem uruchamia spółkę Mobilvi, która będzie realizować kampanie reklamowe w telefonach komórkowych. Nową strukturą kierują Tomasz Samul i Lucjan Exner.

Rozpoczynająca właśnie działalność spółka Mobilvi oferuje emisję reklam w formie banerów i linków tekstowych w telefonach komórkowych oraz urządzeniach przenośnych pozwalających na korzystanie ze stron internetowych i aplikacji mobilnych. Firma współpracuje z globalnymi sieciami wydawców rynku reklamy mobilnej, zapewniając dostęp do powierzchni reklamowych w serwisach i aplikacjach najpopularniejszych wśród polskich użytkowników. Dodatkowo powierzchnie zostały pogrupowane w pakiety tematyczne, takie jak „Kobieta”, „Mężczyzna”, „Trendsetterzy”, „Biznes”, „Rozrywka” i „Lifestyle”. Spółka do emisji reklam wykorzystuje technologię mOcean (Mobile Ad Serving Technology), która zapewniae dopasowanie przekazu reklamowego bez względu na model telefonu, z jakiego korzysta odbiorca, oraz zróżnicowane możliwości targetowania, np. zawężanie emisji do konkretnego operatora, rodzaju urządzenia mobilnego czy systemu operacyjnego.

Mobilvi została uruchomiona przez firmę Novem, specjalizującą się w marketingu afiliacyjnym. – Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie usług reklamy mobilnej w odpowiedzi na widoczny wzrost popularności urządzeń typu smartfon czy iPod wśród Polaków – uzasadnia Jacek Pasławski, prezes Novem. Mobilvi kierują Tomasz Samul – jako prezes – i Lucjan Exner – jako dyrektor sprzedaży i marketingu. Samul jest związany z Novem od trzech lat, natomiast Exner pracował ostatnio w Han Bright.

Dołącz do dyskusji: Novem tworzy spółkę Mobilvi do kampanii mobilnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosia
Fajnie, ale z tego co wiem jedna z konkurencyjnych sieci afiliacyjnych prowadzi już działania w mobiles w modelu efektywnościowym za leady , akcje i konwersje. Barkuje jak widać jej dobrego lansu Novem
0 0
odpowiedź