Nowa marka Dax Cosmetics z twarzą Anny Marii Jopek
Piosenkarka Anna Maria Jopek została twarzą nowej marki kosmetyków o nazwie Yoskine, którą wprowadza firma Dax Cosmetics.
Nowa marka Yoskine kierowana jest do aktywnych i dbających o siebie pań powyżej 40 roku życia. Seria zawiera kosmetyki przeciw starzeniu i wiotczeniu skóry.
Ambasadorką marki została piosenkarka Anna Maria Jopek. Umowa dotycząca promocji marki została podpisana na kilka miesięcy. Wizerunek artystki pojawi się najpierw w kampanii prasowej. Ruszy ona w grudniu i potrwa do stycznia. Obejmie prasę kobiecą i magazyny lifestylowe. Wiosną działania zostaną rozszerzone o telewizję -w spocie również wystąpi Anna Maria Jopek.
Niewykluczone, że działania w ramach wiosennej kampanii obejmą jeszcze inne media.
Kreację przygotowuje agencja Czteryczwarte, która także jest autorem nazwy nowej marki. Media planuje i zakupi Mindshare Polska, któa współpracowała także przy tworzeniu koncepcji marki Yoskine.
Dołącz do dyskusji: Nowa marka Dax Cosmetics z twarzą Anny Marii Jopek