Nowa szata serwisów MM Moje Miasto
Media Regionalne odświeżają serwisy MM Moje Miasto. Zmiany obejmujące nawigację i grafikę przygotowała agencja Artegence.
Zmiany serwisów MM Moje Miasto objęły na razie pilotażowo stronę mmtrojmiasto.pl. Witryna zyskała nową architekturę informacji i nawigację, co ma podnieść przejrzystość zamieszczanych treści. Internauci mogą obecnie rozwijać i zwijać poszczególne sekcje oraz przesuwać je zgodnie ze swoimi preferencjami. Serwis ma również zmienioną szatę graficzną, a dla klientów biznesowych będą w nim testowane nowe obszary takie jak strony tematyczne.
- Odpowiadamy w ten sposób na zapotrzebowanie użytkowników, z którymi jesteśmy w stałym kontakcie - opisuje Tomasz Krawczyk, zastępca dyrektora ds. nowych mediów w Mediach Regionalnych.
Zmiany wprowadziła agencja interaktywna Artegence, która wspólnie z Mediami Regionalnymi w okresie pilotażowym będzie zbierać informacje zwrotne od użytkowników witryny. Po uwzględnieniu tych opinii firmy udostępnią odświeżone wersje pozostałych 25 stron MM Moje Miasto.
Dołącz do dyskusji: Nowa szata serwisów MM Moje Miasto