SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe o2.pl reklamowane jako „serce internetu” (wideo)

Startuje kampania reklamowa wspierająca nową odsłonę i identyfikację wizualną portalu o2.pl (należącego do Grupy Wirtualna Polska). Akcję, opartą na nowym haśle głównym serwisu: „o2. Serce internetu” - przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos i ZenithOptimedia Group.

Hasło „O2. Serce internetu” ma podkreślać, że w portalu odbiorcy znajdą różne treści, którymi żyje sieć i które warto znać. Serce symbolizuje o2.pl jako serwis tętniący energią, nienudzący się i nieustannie zmieniający się dla internautów.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do grupy docelowej nowej wersji o2.pl, czyli osób w wieku 15-34 lat.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, prasę, radio, kina oraz outdoor. Potrwa do połowy listopada.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: Nowe o2.pl reklamowane jako „serce internetu” (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gosia
Kto im kuzwa zatwierdza działania PR ? Kto ? Myślałam, że akcja "nowa SG WP na 1.09 - bo to dla Polaka ważny dzień" była szczytem możliwości, ale widzę, że po roku czasu przebili samych siebie. "Boże! A jeśli cały internet jest jak ta opadająca klapa ?"
odpowiedź
User
3maja
Jakieś obwiesie wykopały trupa? Co to za symbolika?! Chciałbym zobaczyć tę burzę mózgów, kiedy tworzyli brief. I pomyśleć, że takie domy mediowe biorą grube miliony za taki syf. W takich projektach widzę ciekawy mechanizm psychologiczny, który jest widoczny też w innych branżach, gdzie zatrudnia się gamonia za grube pieniądze tylko dlatego, że wcześniej realizował podobne projekty. Nikt jednak nie zadaje sobie trudu, żeby sprawdzić, czy poprzednie projekty tego imbecyla zakończyły się sukcesem. I robotę dostaje nieudacznik z doświadczeniem, a nie zdolny bez doświadczenia (wybiera się pewną porażkę, zamiast niepewności, która ma szanse na powodzenie).
odpowiedź
User
be er
to wyjątkowo ohydna reklama, kiedy przestaną ją emitować ????????????????
odpowiedź