Nowy Seat Leon: Więcej wrażeń
Ruszyła kampania reklamowa nowego Seata Leon. Akcja pod hasłem "Więcej wrażeń" obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa nowego Seata Leon podkreśla wprowadzone w nim innowacje i ulepszenia technologiczne. Kreacja pod hasłem "Więcej wrażeń" opiera się na prezentowaniu charakterystycznego wizerunku tego samochodu.
Akcja od 6 września jest prowadzona w telewizji (sponsoring w TVN), prasie (gazety codzienne, tygodniki opinii i lifestylowe, magazyny kobiece, skierowane do mężczyzn i motoryzacyjne), internecie (działania kontekstowe i zasięgowe) oraz na outdoorze (ekrany LCD w wagonach metra warszawskiego). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Betlej&Partners, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Nowy Seat Leon: Więcej wrażeń