SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

#NowySerwisRenault w międzynarodowej kampanii polskiego oddziału agencji Publicis

Koncern Renault rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem "Zyskaj pewność i spokój ducha", która równolegle prowadzona jest w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Krajach Bałtyckich. W jej ramach emitowanych jest pięć różnych spotów o przygodach podróżnika. Kampanię przygotowały polskie oddziały agencji Publicis Worldwide: Publicis i Publicis DWL.

W kampanii promowany jest autoryzowany serwis Renault. Eksponowane są jego jasne zasady, przejrzyste ceny i możliwość ustalania terminów on-line.

- Przygotowana przez nas kampania jest kolejnym potwierdzeniem skuteczności zespołu Publicis Worldwide Polska w tej części Europy. Dzięki znajomości lokalnych uwarunkowań, dogłębnej wiedzy i doświadczeniu naszych ekspertów oraz owocnej współpracy ze specjalistami na lokalnych rynkach, jesteśmy w stanie zaprojektować działania, stworzyć kreację i skutecznie zrealizować cele marketingowe w całym regionie - powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska.

Koncepcja kampanii opiera się na przedstawieniu w serii spotów krótkich historii z życia podróżnika. Wizyta w egzotycznej restauracji, muzeum, wypożyczalni sprzętu do surfowania, czy u plemienia kanibali uświadamia bohaterowi, jak bardzo został wprowadzony w błąd. Renault chce w ten sposób zwrócić uwagę, że takiego uczucia nie dozna klient ich autoryzowanego serwisu, bo tu zawsze może liczyć na oryginalne części, wykonanie naprawy w umówionym terminie i realną wycenę.

Na potrzeby kampanii, która będzie realizowana w serwisach internetowych, w tym w mediach społecznościowych, agencje Publicis i Publicis DWL przygotowały pięć spotów z przygodami podróżnika. Każdy z nich zwraca uwagę na inny aspekt nieprzewidywalności zwykłych warsztatów samochodowych. Stworzone kreacje video będą dostępne w kilku wariantach dopasowanych do warunków emisji w danym serwisie internetowym. Działania będą wsparte kreacjami ooh oraz komunikacją realizowaną w salonach Renault. Kampanii towarzyszy hashtag #NowySerwisRenault.

Reżyserię spotów powierzono Antkowi Nykowskiemu. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: #NowySerwisRenault w międzynarodowej kampanii polskiego oddziału agencji Publicis

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eustachy
Marek Gargała "Złotoustym Trzeciego Millenium".
0 0
odpowiedź