Odkryj świat z National Geographic
Rozpoczyna się kampania reklamowa pod hasłem "Odkryj świat z National Geographic", promująca kwietniowe wydanie miesięcznika "National Geographic Polska" oraz roczną prenumeratę magazynu.
Celem kampanii jest promocja rocznej prenumeraty NGP w cenie 139 zł wraz z prezentami. W promowanej ofercie (oraz ofercie za 199 zł) prenumeratorzy co miesiąc otrzymują 16 dodatkowych stron magazynu i stają się członkami "Towarzystwa Naukowego National Geographic", które w tym roku obchodzi rocznicę 120-lecia swojego istnienia.
Kampanię zaplanowano w telewizji (TVN, TVN 24, Polsat),
internecie (portal oddyssei.pl oraz nationalgeographic.pl,
kobieta.pl, adwords w Google) oraz magazyny wydawane przez G+J
Polska (m.in. "National Geographic Polska" oraz "National
Geographic Traveler").
Kreacja spotu agencja Young & Rubicam, dział marketingu G+J.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Odkryj świat z National Geographic