SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżone “Pytanie na śniadanie” zyskało widzów

Nadawane w TVP 2 “Pytanie na śniadanie”, które w grudniu ub.r. przeszło odświeżenie studia, oprawy i formuły ma teraz większą widownię niż rok temu. Widzów straciło za to ”Dzień dobry TVN”, ale program ten cały czas ma lepsze wyniki niż magazyn Dwójki.

Zmiany w “Pytaniu” wprowadzono 19 grudnia ub.r. Program zyskał nowe studio, stylizowane na loft, a także nową czołówkę, oprawę graficzną i muzyczną. Nad zmianami czuwała reżyserka Patrycja Matuszewska, wcześniej pracująca w TVN przy takich talent-shows jak “Mam talent!” i “X Factor” (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w ciągu niemal czterech tygodni od wprowadzenia zmian widownia programu TVP 2 wyniosła średnio 637 tys. osób, co dało Dwójce 16,44 proc. udziału w grupie 4+ i 12,92 proc. w komercyjnej 16-49. To lepszy wynik niż w analogicznym okresie rok wcześniej, gdy poranny magazyn śledziło 616 tys. widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 13,80 proc. i 11,79 proc.

Mimo wzrostu “Pytanie” ustępuje nadal konkurencyjnemu “Dzień dobry TVN”. W analizowanym okresie program ten oglądało bowiem 649 tys. widzów, a jego udział wynosił 16,05 proc. w 4+ i 18,56 proc. w 16-49. Rok wcześniej oglądalność morning show TVN plasowała się na poziomie 690 tys. widzów. Miał on jednak wtedy niższe udziały, bo wynosiły one odpowiednio 14,81 proc. i 17,54 proc.


Trzeba też nadmienić, że “DD TVN” trwa czasami nawet o kilkanaście minut dłużej niż “Pytanie” (kończy się bowiem po 11.00, a “Pytanie” między 10.45 a 10.55). Od 13 lutego br. śniadaniowy program TVN ma zostać wydłużony o dodatkowe 30 minut i zaczynać się będzie o 8.00 (dowiedz się więcej).

 Wszyscy 4+16-49
OkresAMRSHR %SHR %
PYTANIE NA SNIADANIE
19-12-2011/12-01-2012637 08016,44%12,92%
20-12-2010/13-01-2011616 41213,80%11,79%
DZIEN DOBRY TVN
19-12-2011/12-01-2012648 78116,05%18,56%
20-12-2010/13-01-2011689 67314,81%17,54%


Najpopularniejszym odcinkiem “Pytania na śniadanie” w analizowanym okresie było wydanie z 27 grudnia ub.r., które przyciągnęło przed ekrany 842 tys. widzów. Z kolei “Dzień dobry TVN” najwięcej oglądających miało 6 stycznia br. - było to aż 1,01 mln osób. Tego dnia jednak TVP 2 nie nadawała swojego magazynu. Drugie miejsce zajął odcinek “DD TVN” z 27 grudnia - miał on 779 tys. widzów, czyli mniej od “Pytania”.  

PnŚWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
127-12-2011842 08716,62%12,09%
204-01-2012759 19820,27%16,49%
329-12-2011722 89215,73%12,89%
411-01-2012711 00419,83%15,01%
528-12-2011679 86114,39%11,08%
 
DD TVNWszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
106-01-20121 010 05315,49%15,52%
227-12-2011778 55915,74%18,31%
330-12-2011718 59315,29%19,03%
428-12-2011704 14614,71%17,43%
529-12-2011695 17014,65%17,98%


 

Dołącz do dyskusji: Odświeżone “Pytanie na śniadanie” zyskało widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hura
A więcej tych gąb do wierszówki to nie mogło by być ????
i czopek dla redaktor Ani Popek :-) też :-)
odpowiedź
User
Xerox
Jakby zrobili Sranie na ekranie to mieliby jeszcze więcej widzów
odpowiedź
User
Janusz
Jeśli więcej ludzi to ogląda, to chyba tylko po to, żeby pośmiać się z tego żałosnego nowego studia i koszmarnej nowej "oprawy". Poza tym co to za zmiana? Ogląda ich dokładnie tyle więcej osób ilu jest nierobów na Woronicza. Zagonili po prostu do obowiązkowego oglądania wszystkich swoich pracowników.
odpowiedź