Odświeżone "Zwierciadło" już na rynku
Dziś na rynku ukazał się styczniowy numer miesięcznika "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Pojawiła się w nim odświeżona makieta, a tytuł na okładce został wykonany z folii dyfrakcyjnej w opalizującym srebrnym kolorze.
W styczniowym numerze wprowadzona została także nowa czcionka (Bliss oraz King Fisher) oraz pojawiło się zarówno dwu- jak i trzyszpaltowe łamanie. Wprowadzony został ponadto nowy dział "Wokół nas", w którym znalazły się artykuły mówiące o ludziach w kontekście zjawisk społecznych, rozsiane do tej pory w innych rubrykach. Z kolei dział "Zdrowie" zmienił nazwę na "Przygody ciała".
Numer styczniowy "Zwierciadła" wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio Kolor, Radio Pin), Internecie (Onet.pl, Polki.pl) oraz punktach sprzedaży. Kreacją kampanii oraz zaplanowaniem mediów zajął się Dział Marketingu Wydawnictwa Zwierciadła.
Dołącz do dyskusji: Odświeżone "Zwierciadło" już na rynku