SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa sieci kawiarenek Wild Bean Cafe

Rusza pierwsza w Polsce kampania reklamowa kawiarenek Wild Bean Cafe, przygotowana przez Gruppa66 Ogilvy. Marka Wild Bean Cafe należy do BP Polska.

Wild Bean Cafe to sieć kawiarenek Napędzana smakiem. Motto kampanii nawiązuje do lokalizacji kawiarni na wybranych stacjach benzynowych BP, gdzie nie tylko można zatankować auto, ale również odpocząć w atmosferze prawdziwej kawiarni. Reklamy mają przekonać kierowców, że warto wpaść do Wild Bean Cafe na aromatyczną i wysokiej jakości kawę oraz pyszne, przygotowywane na miejscu kanapki, tortille, zapiekanki. Humorystyczna kampania informuje odbiorców, że dla wizyty w Wild Bean Cafe warto zrobić wszystko, zwalczyć każdą pokusę i pokonać najdłuższą drogę - czytamy w  komunikacie.

Spoty telewizyjne i kinowe stanowią adaptację reklam z Nowej Zelandii. Towarzyszyć im będą reklamy radiowe i internetowe, outdoor oraz działania ambientowe w największych miastach Polski. Kampania rusza z początkiem września.

Ze strony klienta za kreację odpowiada Joanna Stankiewicz - Weiss, Brand&Communication Manager oraz Natalia Noworyta, Promotion Specialist.

Za obsługę klienta odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Director w Gruppa66 Ogilvy, w składzie: Tomasz Smaczny, Account Director; Izabela Szulc-Nagadowska, Junior Account Executive.

Za kreację odpowiada zespół Irka Brody - Deputy Creative Director'a, w składzie: Izabela Sroka, Junior Art Director; Adam Rodak, Junior Copywriter; Wojciech Albiński, Copywriter.

Dom mediowy: Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa sieci kawiarenek Wild Bean Cafe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl