SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogilvy PR uruchamia globalną usługę business influence

Agencja Ogilvy PR (WPP) uruchomiła nową usługę dla sektora B2B „Business Influence”, która daje firmom dostęp do influenrcerów biznesowych.

Nowa oferta, za którą odpowiada Rahul Titus, global head of influence, pomoże klientom wykorzystywać wiarygodne autorytety branżowe do budowania świadomości i reputacji marki oraz wzmocnienia zaangażowania pracowników. Ogilvy PR już oferuje nową usługę takim klientom jak IBM, Samsung Business i Vodafone Business.

Nowe możliwości influencer marketingu dla biznesu

– Business Influence to nowy obszar rozwoju w marketingu influencerskim. Podobnie jak w przypadku sektora B2C, w B2B chodzi o budowanie zaufania, autentyczność i wiarygodność, które przynoszą więcej wartości niż agresywne działania sprzedażowe. Firmy i marki, które dobrze to rozumieją, są przygotowane na czerpanie korzyści z ciągle rosnącego sektora twórców treści. Przyszłość Business Influence to prawdziwi ludzie wywierający realny wpływ - mówi Rahul Titus, global head of influence.

Według Forbesa, 74 proc. marketerów B2B zgadza się, że marketing influencerski poprawia relacje z markami, jednak tylko 19 proc. prowadzi stałe programy influencerskie. Przewiduje się, że globalny marketing influencerski w biznesie wygeneruje blisko 11,7 mld USD przychodów do końca 2022 roku.  

– Wywieranie wpływu w biznesie nie jest niczym nowym, ale wiele firm wykorzystywało tylko niewielką część potencjału tej działalności. Do tej pory prowadziliśmy w Polsce projekty, które wykorzystywały elementy Business Influence, ale nie na taką skalę. Nie był to strategiczny, usystematyzowany proces, a raczej działania projektowe. Mocno wierzymy, że Business Influence pozwoli nam na świeże spojrzenie na komunikacje B2B, co się przełoży na wymierne rezultaty dla naszych klientów. – powiedział Michał Olbrychowski, managing director, Ogilvy PR Polska.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy PR uruchamia globalną usługę business influence

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl