1,9 mln widzów wiosennych odcinków „Jakiej to melodii?”. TVP1 liderem rynku
W wiosennym sezonie teleturniej „Jaka to melodia?” oglądało średnio 1,91 mln osób. Teleturniej Roberta Janowskiego dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była dopiero trzecia.
Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” emitowanego w dni powszednie o godz. 17.25 oraz w niedziele o 18.35 (w okresie od 1 marca do 4 czerwca br.) wyniosła 1,91 mln osób. Przełożyło się to na 17,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 12,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 12 marca br. Oglądało go 2,89 mln widzów.
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Roberta Janowskiego była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, nadający w tym paśmie gł. „Gliniarzy”, co dało tej stacji 14,42 proc. udziału. Trzeci był TVN (14,24 proc.; gł. „Ukryta prawda”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (seriale „Tylko z tobą” i „Cena miłości”; 5,87 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała z TVN i Polsatem.
„Jaka to melodia?” emitowana jest w TVP1 od 1997 roku. Program od początku prowadzi Robert Janowski.
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,04 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów wiosennych odcinków „Jakiej to melodii?”. TVP1 liderem rynku
Ewentualne odejscie Janowskiego bez ryzyka, bo teraz to równia pochyla. Bez zmian program zdechnie.