SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

5,32 mln widzów „M jak miłość” w sezonie 2018/2019. Serial dla TVP2 zarobił 127,73 mln zł

Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,32 mln osób. Produkcja zanotowała spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale wzrosły jej wpływy reklamowe. TVP2 w czasie emisji serialu miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 września 2018 roku do 4 czerwca 2019 roku wyniosła 5,32 mln osób. Przełożyło się to na 34,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 30,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 29,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 27 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził on 6,13 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 450 tys. widzów. Wówczas produkcję śledziło średnio 5,77 mln osób, co przekładało się na 37,16 proc. udziału w 4+, 31,83 proc. w 16-49 oraz 32,41 proc. w 16-59.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN, który emitował wtedy gł. końcówkę „Na Wspólnej” oraz „Milionerów” i osiągał już „tylko” 10,17 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. filmy fabularne”; 7,52 proc.), a czwarta - TVP1 (liczne audycje; 2,83 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVP2 była bezkonkurencyjnym liderem.

Wpływy reklamowe z 74 premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2018/2019 wyniosły 127,73 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one zdecydowanie niższe, mimo że sezon liczył tylko o 3 odcinki mniej - uplasowały się na poziomie 97,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku. Nowe odcinki serialu na antenie stacji będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2019 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 5,32 mln widzów „M jak miłość” w sezonie 2018/2019. Serial dla TVP2 zarobił 127,73 mln zł

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Nudny tasiemiec szkoda czasu oglądania bajki TVP
0 0
odpowiedź
User
Spike
Pamiętam czasy kiedy Emke oglądało 11 mln widzów, połowa już zrezygnowała, w sumie to tak jak połowa ekipy grającej główne role.
0 0
odpowiedź
User
Baba
Rosnąć już raczej nie będzie. Mnie zastanawia fenomen tego serialu. O ile kiedyś faktycznie każdy tasiemiec miał swój klimat i się czymś różnił od innych, tak teraz wszystko jest robione na jedno kopyto i M jak miłość niczym się nie różni od innych plastikowych serialików. A mimo to ma sporo wyższą widownię.
0 0
odpowiedź