SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pierwsza miłość” straciła 150 tys. widzów. Polsat z reklam zarobił 233,90 mln zł

W sezonie 2017/2018 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,63 mln widzów, o 150 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 233,90 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 4 września 2017 roku do 8 czerwca 2018 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,63 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,04 proc. wśród wszystkich widzów, 18,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,98 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o 18.00.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 grudnia ub.r. Oglądało go 2,31 mln widzów. Tuż po zakończeniu tego odcinka Polsat wyemitował 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który oglądało średnio 4,95 mln widzów.

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” straciła 150 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 1,78 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 14,96 proc. w 4+, 18,75 proc. w 16-49 oraz 16,90 proc. w 16-59.

Polsat w paśmie emisji serialu produkowanego przez ATM Grupę zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była stacja TVP1, nadająca wówczas gł. seriale „Klan” i „Korona królów” oraz teleturniej „Rodzina wie lepiej”, co przełożyło się na 12,63 proc. udziału. Trzeci był TVN („Szpital”; 11,16 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 9,77 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat wiceliderem był już TVN, który radził sobie lepiej od Jedynki.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2017/2018 wyniosły 233,90 mln zł. W poprzednim sezonie uplasowały się one na poziomie 219,65 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” straciła 150 tys. widzów. Polsat z reklam zarobił 233,90 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Atahan
Ja już się pogubiłem, dwa dni temu pisaliście, że "Klan" ogląda 1,61 mln widzów, a Polsat, który emituje w tym czasie PM był na drugim miejscu. Rozumiem, że PM trwa dłużej niż "Klan" i pewnie po 18:30 udało się zatrzymać widownię.
Jeśli się nie mylę, to za rok już nie będzie liderem, bo "Korona Królów" będzie emitowana od września, a ma już stałą widownię.
0 0
odpowiedź
User
FGH
Pierwsza miłość jest od 18:00 do 18:45, a Klan jest od 18:00 do 18:20.
0 0
odpowiedź
User
Michał
Rodzina wie lepiej z tego co pamiętam leciało o 18,55. I jak to sie ma do Pierwszej Miłości która kończy sie o 18,45.
A z tego co pamiętam Rodzina wie lepiej zniknęła bardzo szybko bo miała zaledwie 500/600 tys.
0 0
odpowiedź