950 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49
Nowy program „Wyjdź za mnie” gromadzi średnio 952 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
Reality-show „Wyjdź za mnie” nadawany jest w Polsacie w czwartki o godz. 22.15, począwszy od 22 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu wyniosła 952 tys. widzów, co przełożyło się na 9,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą popularnością cieszył się drugi odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1 mln osób.
Polsat w czasie emisji nowego formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVN, który nadaje wtedy końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne, co daje mu 12,86 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Magazyn śledczy Anity Gargas” i „Magazyn 997”; 12,83 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Za marzenia”; 3,17 proc.).
Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest drugi.
„Wyjdź za mnie” to polska wersja formatu „The Spouse House”, należącego do portfolio TLC.
Formuła reality-show polega na tym, że siedem kobiet i siedmiu mężczyzn bierze udział w miłosnym eksperymencie - czternaścioro singli przez okres kilku tygodni zamieszka w Domu Zaręczyn - luksusowej posiadłości zlokalizowanej w Hiszpanii. W finale każdego odcinka uczestnicy reality-show mają szansę oświadczyć się wybranej przez siebie osobie i wziąć ślub w programie.
Gospodarzami polskiej wersji projektu są Maria Rotkiel oraz Tomasz Kozłowski.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: 950 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49