Old Spice, „Prometeusz”, IBM, Dove, Volkswagen, Hot Wheels - „złoty” branded content z Cannes Lions 2013 (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Branded Content & Entertainment w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Toshiba i Intel, Old Spice, IBM, Dove, Volkswagen i Hot Wheels.
Toshiba z Intelem - The Beauty Inside
Agencja: Pereira & O’Dell (San Francisco)
Klient: Toshiba, Intel
Produkt: laptop Toshiba z procesorem Intel
Grand Prix, Złote Lwy w podkategorii Best integrated content campaign
Kampania zdobyła też Grand Prix w kategoriach Cyber oraz Film (obejrzyj wszystkie wykorzystywane w niej spoty)
Kokanee - Film stamtąd
Agencja: Grip Limited (Toronto)
Klient: Labatt Breweries of Canada
Produkt: Kokanee
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best fictional program, series or film where a client has successfully created a drama, comedy or miniseries around a product or brand oraz Best integrated content campaign
>>> Oreo, Toshiba, Nike, McDonald's, Adidas, Dove - "złote" e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
myDSL - Opowieść miłosna z ekranu
Agencja: Ace Saatchi & Saatchi (Filipiny)
Klient: PLDT
Produkt: operator internetowy myDSL
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best use or integration of digital or social media oraz Best integrated content campaign
>>> Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions 2013)
Dumb ways to die
Agencja: McCann Melbourne
Klient: metro w Melbourne
Produkt: bezpieczeństwo w metrze
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best use or integration of music oraz Best integrated content campaign
Kampania zdobyła 5 nagród Grand Prix, m.in. w kategorii Titanium and Integrated Lions (przeczytaj i obejrzyj więcej)
Dołącz do dyskusji: Old Spice, „Prometeusz”, IBM, Dove, Volkswagen, Hot Wheels - „złoty” branded content z Cannes Lions 2013 (wideo)