SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Olivia” z kalendarzykiem i płytą Rubika

Styczniowy numer miesięcznika “Olivia” (Marquard Media Polska) pojawi się w sprzedaży w  piątek 10 grudnia br. Kupić go będzie można z eleganckim kalendarzykiem na 2011 roku albo płytą CD z kolędami w aranżacji Piotra Rubika.

Łączny nakład numeru wyniesie 351 tys. egz. Mutacja z kalendarzykiem ukaże się w nakładzie 80 tys. egz. i cenie 8,99 zł. O 1 zł taniej kosztować będzie wersja magazynu z płytą CD, której nakład to 60 tys. egz.

Mutacja “Olivii” bez dodatku ukaże się natomiast w normalnej cenie 3,99 zł.

Numer wspierać będzie kampania reklamowa, która obejmie telewizję (TVN 7, TVN Style, TV4, Polsat 2, Kino Polska, Wedding TV, Kuchnia TV), radio (RMF FM), prasę (“Newsweek Kobieta”, “Shape”, “Joy”), internet (Wp.pl) oraz nośniki City Channel w autobusach w Warszawie i Trójmieście. Akcję przygotował i zaplanował wydawca.

Dołącz do dyskusji: “Olivia” z kalendarzykiem i płytą Rubika

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl