OMD i Carat powalczą o budżet Renault-Nissan
Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetargu na planowanie i zakup mediów grupy Renault-Nissan.
Z walki o warty 650 milionów funtów globalny budżet grupy wyeliminowane zostały natomiast należąca do Havas agencja MPG, Mediaedge:cia (WPP Group) oraz VivaKi (Publicis Groupe) - informuje serwis Brand Republic.
Teraz OMD i Carat pokażą swoje finałowe prezentacje w przetargu, którym z Paryża zarządza Stephen Norman, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Renault.
Obecnie Carat obsługuje warty 350 milionów funtów ogólnoeuropejski budżet medialny Renault, podczas gdy OMD odpowiada za zakup powierzchni i czasu w mediach w regionie dla Nissana.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: OMD i Carat powalczą o budżet Renault-Nissan