OMG Metrics traci group account directora
Michał Hejka, dotychczas pełniący funkcję group account director OMG Metrics, odchodzi z firmy.
"Moja decyzja wynika przede wszystkim ze zmiany planów życiowych, z chęci realizowania nowej ścieżki kariery zawodowej, która, choć odbiega od dotychczasowej drogi związanej w głównej mierze z badaniami, to z pewnością w pewnym zakresie będzie wykorzystywała tę wiedzę. Jeszcze jednak przez pewien czas pozostaję w OMG Metrics, które obecnie doskonale się rozwija i stale urozmaica ofertę usług." - deklaruje Hejka.
"W 2007 roku firma pozyskała kilku nowych klientów, m.in. BGŻ czy Leroy Merlin i systematycznie zdobywa kolejnych nie tylko spośród obsługiwanych przez domy mediowe grupy Omnicom Media Group. Podsumowując rok 2006 OMG Metrics może pochwalić się 42% wzrostem przychodów w porównaniu z rokiem poprzednim. Za wcześnie mówić o wynikach z tego roku, ale pierwsze półrocze oraz rozpoczęte projekty badawcze skutkują podtrzymaniem dotychczasowej dynamiki. To dowody na rozwój firmy i uznanie klientów OMG Metrics. Cieszy mnie to i pozwala być przekonanym, że OMG Metrics czeka dalszy udany wzrost."- podsumowuje Hejka.
Dalsze plany ani kierunek nowej drogi zawodowej Michała Hejki nie zdradza.
Dołącz do dyskusji: OMG Metrics traci group account directora