Onet i RASP przed Wirtualną Polską w audio i wideo, serwisy radiowe przyciągają najdłużej (TOP10)
Serwisy Grupy Onet-RASP notują zdecydowanie najwięcej odtworzeń treści audio i wideo, wyprzedzając pod tym względem Grupę Wirtualna Polska i Grupę Allegro-GG. Wśród poszczególnych stron liderem jest Onet.tv przed WP.pl, a przez najdłuższy czas internauci korzystają z takich treści w serwisach stacji radiowych.
Z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że w marcu br. na stronach Grupy Onet-RASP z materiałów audio i wideo skorzystało 5,39 mln internautów (każdy średnio przez 2 minuty i 15 sekund), wykonując 128,2 mln odtworzeń krajowych, w tym 5,4 mln mobilnych. W porównaniu ze styczniem br. (zestawianie z danymi z lutego jest mniej miarodajne, a przed rokiem nie prowadzono jeszcze takiego pomiaru) było to o 3,5 mln odtworzeń więcej i minimalnie więcej (o 2,2 tys.) użytkowników.
Serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały 4,29 mln użytkowników i 78,3 mln odtworzeń krajowych treści audio i wideo. W skali dwóch miesięcy to spadek o 412,3 tys. użytkowników i 451,6 tys. odtworzeń.
Na stronach Grupy Allegro-GG przeciętny użytkownik treści audio i wideo korzystał z nich przez 48:33 minuty, w serwisach Grupy Interia.pl - przez 22:53 minuty, a w serwisach Grupy ZPR Media - przez godzinę i 14:22 minuty. Tak wysokie wyniki w porównaniu ze stronami innych wydawców biorą się głównie z korzystania z treści audio. Do Grupy Allegro-GG należało dotychczas radio internetowe Open.fm (sprzedane właśnie Grupie Wirtualna Polska - więcej o tym), do Interii - serwisy rozgłośni z Grupy RMF, a do ZPR Media - witryny stacji Eska i VOX FM.
Treści audio i wideo w czołowych grupach serwisów w marcu 2015 roku |
|||||
węzeł |
odtworzenia krajowe ogółem |
odtworzenia krajowe mobilne |
użytkownicy (real users) |
średni czas trwania odtworzenia [godz:min:s] |
udział odtworzeń |
Stream Grupa Onet - RASP |
128 204 985 |
3 791 846 |
5 395 527 |
00:02:15 |
49,36% |
Stream Grupa Wirtualna Polska |
78 331 674 |
4 512 566 |
4 291 742 |
00:01:30 |
29,29% |
Stream Grupa Allegro - GG |
30 355 658 |
21 321 885 |
321 081 |
00:48:33 |
3,58% |
Stream Grupa Interia.pl |
21 376 436 |
347 832 |
1 309 755 |
00:22:53 |
8,34% |
Stream Grupa Gazeta.pl |
21 159 142 |
762 618 |
1 699 072 |
00:07:37 |
8,09% |
Stream Grupa ZPR Media |
5 230 757 |
1 890 564 |
448 419 |
01:14:22 |
1,33% |
Wśród serwisów liderem pozostał Onet.tv, w którym 4,48 mln internautów (92,1 tys. więcej niż w styczniu) wykonało 99,03 mln odtworzeń treści audio i wideo (wzrost o 6,07 mln), a każdy korzystał z nich średnio przez minutę i 21 sekund. WP.pl zanotowała 3,9 mln użytkowników i 61,77 mln odtworzeń (to odpowiednio o 250,3 tys. mniej 3,9 mln więcej).
Na Open.fm 321,1 tys. internautów wykonało 30,35 mln krajowych odtworzeń treści audio i wideo (to średnio aż 94,5 na odwiedzającego), a każdy korzystał z nich przeciętnie przez 48 minut i 33 sekundy. W przypadku Czaterii (należącej do Grupy Interia.pl) średnia liczba odtworzeń na użytkownika wyniosła 160,4.
Treści audio i wideo w podziale na serwisy/marki w marcu 2015 roku |
|||||
węzeł |
odtworzenia krajowe ogółem |
odtworzenia krajowe mobilne |
użytkownicy (real users) |
średni czas trwania odtworzenia [godz:min:s] |
udział odtworzeń |
Onet.tv |
99 027 012 |
2 316 782 |
4 480 373 |
00:01:21 |
41,21% |
WP.pl |
61 772 277 |
2 957 527 |
3 905 288 |
00:01:31 |
25,06% |
OpenFM |
30 355 658 |
21 321 885 |
321 081 |
00:48:33 |
3,85% |
Gazeta.tv |
19 431 733 |
758 417 |
1 581 672 |
00:01:10 |
7,96% |
VoD.pl |
13 595 203 |
1 067 059 |
2 024 629 |
00:10:26 |
5,34% |
Czateria |
12 503 560 |
0 |
77 928 |
00:00:34 |
5,33% |
Fakt.pl |
9 484 688 |
235 639 |
1 179 891 |
00:01:00 |
3,94% |
Pudelek.tv |
7 728 607 |
935 484 |
1 270 673 |
00:01:04 |
2,89% |
WP.tv |
6 737 211 |
464 964 |
1 391 852 |
00:01:36 |
2,67% |
Interia.pl |
4 467 456 |
346 800 |
831 329 |
00:01:18 |
1,76% |
Dołącz do dyskusji: Onet i RASP przed Wirtualną Polską w audio i wideo, serwisy radiowe przyciągają najdłużej (TOP10)