Opcom Grupa Eskadra dla Platformy Obywatelskiej
Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra zrealizowała kampanięreklamową Platformy Obywatelskiej w internecie. Agencjazaprojektowała nowy serwis internetowy PO uruchomiony na dwatygodnie przed wyborami a także przeprowadziła szereg działańwirusowych.
"Chcieliśmy zbudować klimat mobilizacji i uświadomićInternautom, że 21 października czekał ich wybór nie tylkopolityczny, co wręcz cywilizacyjny" - mówi Dawid Szczepaniakodpowiedzialny z ramienia Opcom za strategię PO w internecie."Mocno wyeksponowaliśmy multimedia, informacje o głosowaniu zagranicą oraz postać, która urosła do miana mentora Platformy -profesora Bartoszewskiego. Cieszy fakt, że nasza rola nieograniczyła się do produkcji platformy informacyjnej. Mieliśmyokazję aktywnie współtworzyć jej treść i być częścią tejprzedwyborczej gorączki."
Film wirusowy bazujący na słynnym wierszu Czesława Miłosza orazargentyńskim spocie wyborczym sprzed roku w trzy dni uzyskał blisko150 000 wizyt na portalu youtube.
Zobacz film
Serwis internetowy zbudowany został w oparciu o systemzarządzania treścią Edito autorstwa rzeszowskiej agencji Ideo ipowstał w niespełna trzy tygodnie.
Dołącz do dyskusji: Opcom Grupa Eskadra dla Platformy Obywatelskiej