Orange reklamuje SOS dla klientów T-Mobile z powodu podwyżek (wideo)
Orange zaczął kampanię reklamową nawiązującą do podwyżek opłat abonamentowych wprowadzonych właśnie przez T-Mobile Polska. Pomarańczowy operator przekonuje, że można przenieść się do niego bez żadnych negatywnych konsekwencji.
Pod koniec lipca T-Mobile zaczął informować klientów indywidualnych i biznesowych korzystających z niektórych dotychczasowych taryf, że mogą przejść do wprowadzonych w czerwcu br. taryf Jump! (przeczytaj o nich więcej). Jeśli jednak zdecydują się pozostać przy dotychczasowej ofercie, ich miesięczne opłaty wzrosną o 5 zł.
- Chcemy uprościć taryfy. Propozycja skierowana jest do stosunkowo małej grupy klientów korzystających z ofert nieobejmujących promocyjnego telefonu komórkowego i taryf wprowadzonych dawno temu - tłumaczyła Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile.
Przy czym zmiana warunków umowy w trakcie jej trwania umożliwia każdemu klientowi zerwanie jej bez żadnych kar czy opłat.
Marketingowo wykorzystuje to Orange, który rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do klientów, którym operator nagle podniósł opłaty. W spocie pomarańczowa sieć takim użytkownikom wysyła SOS - a tworzące ten kod kreski w kolorze magenta kojarzą się z motywem z logo T-Mobile - oraz rzuca koło ratunkowe zmieniające się w logo Orange.
Kampania jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Biuro prasowe Orange odmówiło udzielenia jakichkolwiek informacji o akcji. Wiadomo, że firmę obsługuje agencja reklamowa Publicis oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Co ciekawe, miesiąc temu sąd w ramach zabezpieczenia powództwa Polkomtelu zakazał T-Mobile Polska wysyłać SMS-ów namawiających klientów Plusa do zmiany sieci telekomunikacyjnej (więcej na ten temat).
Poprzednio podobną akcję jak teraz Orange prowadził pięć lat temu Play, gdy umowy swoim klientom zmienił Plus. W reklamach fioletowej sieci do przejścia do niej po zerwaniu kontraktu z Plusem bez żadnych konsekwencji zachęcał prezenter TVN Andrzej Sołtysik (przeczytaj więcej na ten temat).
>>> Telekomy tną wydatki reklamowe: T-Mobile o dwie trzecie, Polkomtel o 30 proc.
Na koniec marca br. T-Mobile Polska miał 15,748 mln klientów, o 1,1 proc. mniej niż rok wcześniej (zobacz szczegóły), natomiast liczba klientów telefonii komórkowej w Orange Polska na koniec czerwca br. wynosiła 15,461 mln (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Orange reklamuje SOS dla klientów T-Mobile z powodu podwyżek (wideo)
precz ze szwabami!!!!