SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orlen Transport - wizerunek korporacji

Uruchomiony został właśnie serwis internetowy spółki Orlen Transport przygotowany przez agencję Supermedia Interactive. Witryna ma charakter korporacyjny, a jej podstawowym zadaniem jest wzmocnienie wizerunku firmy, która powstała w styczniu tego roku, i całej grupy Orlen.

Uruchomiony 2 czerwca serwis www.orlentransport.pl został przygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacji wizualnej Grupy Orlen. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Na stronie można znaleźć ofertę firmy, jednak najwięcej uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z budowaniem wizerunku korporacyjnego. W serwisie zaprezentowane są obszerne dane dotyczące strategii i misji firmy. Znajduje się w nim również rozbudowany dział poświęcony zagadnieniom społecznej odpowiedzialności oraz dział dla mediów z galerią zdjęć i aktualnymi informacjami prasowymi.

Obrazek z załącznika.

Twórcy strony poza wizerunkiem zewnętrznym zwrócili uwagę również na rolę, jaką może spełnić strona korporacyjna w budowaniu wizerunku wewnętrznego. Ważną część serwisu stanowi dostępna po zalogowaniu sekcja dla pracowników firmy. W tym dziale udostępnione zostaną wszystkie informacje wewnętrzne, co ma usprawnić komunikację z pracownikami.

Osoby zatrudnione w firmie są również bohaterami działu "nasi kierowcy". W tej sekcji oprócz informacji o przepisach prawnych związanych z bezpieczeństwem kierowców i przygotowywanym przez zespół Orlen Transport dokumencie dobrych praktyk można znaleźć zakładkę poświęconą osiągnięciom i wyróżnieniom pracowników.

- Orlen Transport to firma bardzo młoda, więc strona internetowa jest dla niej bardzo istotnym narzędziem budowania wizerunku i informowania o spółce, jej wartościach i osiągnięciach - mówi Bożena Cichocka, specjalista-koordynator ds. PR w Orlen Transport. - Zależało nam na rozwiązaniu, które wzmocni naszą reputację jako firmy usługowej, ale również pozwoli na zbudowanie dobrych relacji wewnętrznych - dodaje.

Projekt Supermedia Interactive został wybrany przez Orlen Transport na drodze konkursu, do którego zaproszono sześć agencji interaktywnych. Wygrana pozwoliła tej agencji rozszerzyć wieloletnią współpracę z koncernem o wdrożenie przeprowadzone dla kolejnej należącej do niego spółki.

Dołącz do dyskusji: Orlen Transport - wizerunek korporacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fmed Bu
Hope to see our faculty site, thanks in advance
http://www.fmed.bu.edu.eg/
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/home
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/students
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/important-notices
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/students-emails
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/students-emails/students-emails-year1
0 0
odpowiedź