SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Palm Centro zyskuje na popularności

Firma Palm, dla której ostatnie lata nie są zbyt udane, sprzedała właśnie dwumilionowego smartfona Centro.

Centro, który dostępny jest w 25 krajach całego świata, notuje też wzrost w raporcie firmy AdMob Mobile Metrics, która bada ruch generowany w sieci przez urządzenia mobilne - informuje serwis TG Daily.

Po raz pierwszy smartfon firmy Palm pojawił się w tym raporcie w maju, zajmując ósmą pozycję, a teraz awansował już na siódme miejsce.

"Konsumenci są gotowi na większą ilość funkcji w swoich komórkach. Centro ma wszystko co jest potrzebne danej osobie do bycia w kontakcie z każdym, kto jest dla niej ważny, jednocześnie przy cenie i rozmiarze, które sprawiają, że smartfony są atrakcyjniejsze dla coraz większej grupy odbiorców" - stwierdził Brodie Keast, wiceprezes ds. marketingu w Palm.

Firma zanotowała we wspomnianym raporcie również solidny wzrost wśród producentów smartfonów. Pod względem zasięgu mobilnej reklamy jest obecnie na drugim miejscu w USA oraz na trzecim na całym świecie.

źródło: TG Daily

Dołącz do dyskusji: Palm Centro zyskuje na popularności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl