Palm Centro zyskuje na popularności
Firma Palm, dla której ostatnie lata nie są zbyt udane, sprzedała właśnie dwumilionowego smartfona Centro.
Centro, który dostępny jest w 25 krajach całego świata, notuje też wzrost w raporcie firmy AdMob Mobile Metrics, która bada ruch generowany w sieci przez urządzenia mobilne - informuje serwis TG Daily.
Po raz pierwszy smartfon firmy Palm pojawił się w tym raporcie w maju, zajmując ósmą pozycję, a teraz awansował już na siódme miejsce.
"Konsumenci są gotowi na większą ilość funkcji w swoich komórkach. Centro ma wszystko co jest potrzebne danej osobie do bycia w kontakcie z każdym, kto jest dla niej ważny, jednocześnie przy cenie i rozmiarze, które sprawiają, że smartfony są atrakcyjniejsze dla coraz większej grupy odbiorców" - stwierdził Brodie Keast, wiceprezes ds. marketingu w Palm.
Firma zanotowała we wspomnianym raporcie również solidny wzrost wśród producentów smartfonów. Pod względem zasięgu mobilnej reklamy jest obecnie na drugim miejscu w USA oraz na trzecim na całym świecie.
źródło: TG Daily
Dołącz do dyskusji: Palm Centro zyskuje na popularności