Parki handlowe Pradery zmieniają się w Homepark
Parki handlowe Pradery zmieniają swoją nazwę na Homepark. Rebranding obejmuje także nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz wprowadzenie nowej kampanii reklamowej.
Parki handlowe Pradery to cztery obiekty – na warszawskim Targówku, w podwarszawskich Jankach, poznańskim Franowie i w katowickiej Rawie. Łącznie sieć Pradery to 17 parków handlowych w Polsce, Francji i Niemczech. Wszystkie obejmuje rebranding – nazwa obiektów zmienia się na Homepark, wdrożona zostaje nowa identyfikacja wizualna i strony internetowe.
Zmiany promuje kampania reklamowa pod hasłem „Domowe Historie”, obejmująca grafiki przedstawiające ujęcia z życia codziennego rodzin-klientów galerii handlowych.
W ramach rebrandingu, w mediach B2C i portalach branżowych prowadzone są działania wspomagające online,
Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom. Kampanię przygotowała firma reklamowa KUC.
Zarządcą obiektów Homepark jest BNP Paribas Real Estate Poland, który obsługuje także najem krótkoterminowy.
Dołącz do dyskusji: Parki handlowe Pradery zmieniają się w Homepark