SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Patrycja Bednarek head of marketing automation w Performics

Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe. Obejmuje stanowisko head of marketing automation. Poprzednio była związana z Empikiem. 

Patrycja Bednarek Patrycja Bednarek

Do głównych Patrycji Bednarek należą tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych.

W nowej roli będzie odpowiadała za stworzenie oferty produktowej odpowiadającej aktualnym potrzebom klientów oraz rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation. Będzie odpowiedzialna również za współtworzenie strategii rozwoju zespołu oraz budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji. W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach new business, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.

Od 2015 roku Patrycja Bednarek związana jest z branżą komunikacji marketingowej. Ostatnio pełniła funkcję head of direct marketing and marketing automation w Empik. Wcześniej swoje umiejętności zawodowe rozwijała, pracując dla firm tj. Allegro czy Payback.

Ma ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze marketing automation i direct marketing. Jako lider odpowiadała za koordynację prac zespołów, skupionych na budowaniu skutecznych ścieżek konsumenta.

Dołącz do dyskusji: Patrycja Bednarek head of marketing automation w Performics

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Noisey
You Go Girl! Gratulacje
0 0
odpowiedź