SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paulina Wolanin i Paweł Wilk w agencji adrino

Do zespołu agencji marketingu internetowego adrino dołączyli Paulina Wolanin oraz Paweł Wilk. Z kolei Daniel Franc oraz Joanna Korczak awansowali odpowiednio na stanowiska chief sales officer i chief operating officer.

Paulina Wolanin przez całą karierę jest związana ze sprzedażą. Od 2015 r. odpowiadała za sprzedaż reklamy online w Biurze Reklamy Polsat Media. W połowie maja dołączyła do działu sprzedaży adrino i odpowiada za obsługę domów mediowych i klientów agencyjnych, m.in. Zenith, Havas, OMD, GroupM, Sigma.

Paweł Wilk w adrino objął stanowisko agency sales team leader. Pracuje w branży digital od 2011 r. Doświadczenie i wiedzę z zakresu reklamy online i marketingu sportowego zdobywał w Wirtualnej Polsce, Sport.pl (Agora) i Canal+ Sport.

Awanse w zespole adrino

Daniel Franc do zespołu adrino dołączył w 2018 jako head of direct sales, a w lipcu awansował na stanowisko chief sales officer i zarządza pracą zespołów sprzedaży direct i agency.  Z branżą mediową związany jest od 2008 roku. Wcześniej pracował między innymi dla Agory oraz Stroera.

Joanna Korczak awansowała na stanowisko chief operating officer. Jej zadaniem jest opieka nad marżowością spółek Email Network, LeadR, adrino oraz zarządzanie działem wydawców.

Korczak karierę w branży online zaczęła w 2008 roku. W 2015 roku rozpoczęła pracę w firmie e-mail marketingu LeadR, funkcjonującej razem z adrino w ramach jednej grupy inwestycyjnej. W 2019 roku została szefową działu traffic&planning w LeadR, a w 2021 – Publisher and Trading Director.

Dołącz do dyskusji: Paulina Wolanin i Paweł Wilk w agencji adrino

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hubert
Gratulacje Daniel! Powodzenia Paweł! :)
0 0
odpowiedź
User
Darek
Daniel bardzo brzydko pachnie. Poza tym, niech coś wreszcie sprzeda. To chyba podstawa w tej branży.
0 0
odpowiedź