Pekao rozpoczyna kampanię reklamową
Bank Pekao rozpoczyna kampanię reklamową swoich dwóch kluczowych produktów: pożyczki ekspresowej oraz kredytu mieszkaniowego. Ponadto od połowy czerwca bank będzie promował swoją nową ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.
Na początku czerwca ruszyła kampania promująca nowoczesny kredyt gotówkowy o nazwie Pożyczka Ekspresowa. Reklamy proponują klientom w nowy sposób spojrzeć na swoje możliwości finansowe i podkreślają główne atuty produktu: prosty i szybki proces udzielenia, brak prowizji, niskie raty oraz wysoką kwotę pożyczki bez zabezpieczeń.
Natomiast przewodnim motywem kampanii Prostego Kredytu Mieszkaniowego w Pekao SA jest potrzeba znalezienia odpowiedzi na dręczące klientów pytania związane z tego typu pożyczką. Bank podkreśla znaczenie prostoty tłumaczenia warunków udzielenia kredytu mieszkaniowego i oferuje pomoc ponad tysiąca doświadczonych doradców.
Ponadto już od połowy czerwca do klientów z segmentu małych i
średnich przedsiębiorstw kierowana będzie komunikacja marketingowa
dotyczącą nowych pakietów dla firm w Pekao SA.
Produkty banku reklamowane będą intensywnie przez czerwiec i
lipiec, z mniejszym natężeniem w okresie wakacji i wznowieniem
aktywnej obecności w mediach na jesień. Żeby dotrzeć do swoich
obecnych i potencjalnych klientów, Pekao SA postawi na wszystkie
główne kanały komunikacji, m.in. stacje telewizyjne, prasę, radio,
internet, mailing oraz informowanie klientów bezpośrednio w
oddziałach.
W ten sposób pragniemy przybliżyć nasze produkty klientom i pokazać w sposób zrozumiały i prosty, że bank potrafi odpowiedzieć na ich potrzeby - mówi Jarosław Wilk, dyrektor zarządzający departamentu komunikacji marketingowej w Banku Pekao SA.
Działania reklamowe banku wspiera agencja Euro RSCG Warsaw, z którą Pekao SA rozpoczęło współpracę w marcu bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Pekao rozpoczyna kampanię reklamową
http://pozyczka-prywatna.blogspot.com