Piotr Fronczewski reklamuje multilogikę w największej kampanii Polomarketu (wideo)
Zaczęła się największa w historii kampania reklamowa sieci sklepów Polomarket oparta na koncepcji zakupowej multilogiki. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Brandman, M5 i IQ Media - jest profesor filozofii odgrywany przez Piotra Fronczewskiego.
W nowej kampanii Polomarketu Piotr Fronczewski jako profesor filozofii wyjaśnia i twórczo rozwija koncepcję multilogiki, czyli kupowania więcej za mniej pieniędzy w sklepach Polomarket. Reklamy prezentują też konkretne produkty dostępne obecnie w promocyjnych cenach, o ile kupi się większą liczbę opakowań.
Jest to podobna oferta do „Wielosztuk” w Żabce, które są reklamowane od wielu miesięcy (zobacz szczegóły).
Startująca kampania Polomarketu to największa akcja marketingowa w historii tej sieci. Obejmuje telewizję (30-, 15- i 5-sekundowe spoty w największych stacjach), radio, internet (m.in. aktywności w social media) oraz outdoor. Potrwa do końca br.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brandman. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukowało studio filmowe M5. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy IQ Media.
Dołącz do dyskusji: Piotr Fronczewski reklamuje multilogikę w największej kampanii Polomarketu (wideo)