Plakativ wprowadza mobilny nośnik outdoorowy 12x15 m
Firma Plakativ wprowadza do swojej oferty The Skyboard - mobilny nośnik reklamy outdoorowej o formacie 12x15 m. Urządzenie złożone z platformy naczepowej i dwóch ramion jest przeznaczone do ekspozycji plakatów przy głównych szlakach komunikacyjnych, przejściach granicznych i lotniskach oraz w największych miastach.
Wprowadzany przez firmę Plakativ mobilny nośnik outdoorowy The Skyboard to dwustronna siatka z PCV o formacie 12x15 m i powierzchni 360 m kw. rozwieszona na dwóch podnoszonych hydraulicznie ramionach zainstalowanych na platformie naczepy. Ważące 26 ton urządzenie wyposażone jest m.in. w czujniki prędkości wiatru, agregat prądotwórczy i stacjonarne oświetlenie metahalogenowe.
Obecnie na świecie funkcjonuje pięć nośników The Skyboard (w USA, Niemczech, Belgii, Holandii i Włoszech), a kolejny na początku przyszłego roku wprowadzi do swojej oferty Plakativ. Firma wybrała już ponad 50 lokalizacji, w których można zainstalować to urządzenie - przede wszystkim przy głównych szlakach komunikacyjnych, przejściach granicznych i lotniskach oraz w największych miastach. Nośnik może być wykorzystywany podczas eventów, imprez sportowych, targów i koncertów, służąc za mobilny ekran do prezentacji video i animacji laserowych, które można wzbogacać o elementy przestrzenne 3D o masie do 50 kg. - Inwestycja w to urządzenie daje nam całkiem nowe perspektywy na rynku out of home: jesteśmy w stanie przeprowadzić ekspozycje wielkoformatowe w każdym wskazanym miejscu na terenie kraju - uzasadnia Dariusz Boruszewski, sales director w Plakativ Poland.
Dołącz do dyskusji: Plakativ wprowadza mobilny nośnik outdoorowy 12x15 m