SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejna gwiazda muzyki reklamuje Play na Kartę

W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje Smolasty. To kolejna gwiazda muzyk promująca tę ofertę.

Smolasty w spocie Play na Kartę Smolasty w spocie Play na Kartę

W spocie Play na Kartę Smolasty śpiewa fragmentu swojego przeboju „Duże oczy”. Jest pokazywany na ekranach olbrzymich smartfonów umieszczonych w przestrzeni miejskiej.

Kampania podkreśla, że w Play na Kartę od 35 zł miesięcznie można korzystać bez limitu danych z internetu w standardzie 5G. reklamy zaznaczają też, że Play to sieć, do której najwięcej klientów przenosi swoje numery (według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej z pierwszego kwartału br.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na początku br. Play na Kartę reklamowała Agnieszka Chylińska, a w ub.r. - m.in. Daria Zawiałow, Dawid Kwiatkowski i Mrozu. Natomiast w poprzedniej kampanii Play, promującej ofertę abonamentową, wystąpił aktor Adam Woronowicz.

Z kolei Smolasty od jesieni ub.r. reklamuje parówki Tarczyński.

CZYTAJ TEŻ: Orange poskarżył się na reklamę Play. Co zdecydowała KER?

Działania reklamowe Play są realizowane m.in. w telewizji, internecie i outdoorze. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).

Grupa kapitałowa Play, do której od dwóch lat należy UPC Polska, w czwartym kwartale ub.r. zwiększyła przychody o 3,4 proc. do 2,52 mld zł, a jej zysk EBITDAaL zmalał z 945 do 815 mln zł. Operator osiągnął wzrost liczby klientów usług stacjonarnych i abonentów usług mobilnych.

Dołącz do dyskusji: Kolejna gwiazda muzyki reklamuje Play na Kartę

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
To chyba idol dla mlodzieży? Przy czym młodzież nie ma własnych pieniedzy i komókę i abonament kupują rodzice, dopsowujac je do swoich inncyh telefonów i abonamentów. Więc moga sobie reklamowac tym młodzianem ile chca. Kasę dają starzy.
7 0
odpowiedź
User
Ryhu Bobina
Termin "gwiazda" jest w tym przypadku mocnym nadużyciem.
6 0
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
To jest ten,co reklamowal hot dogi z parowka?
5 0
odpowiedź