SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plotek zasięgowo przed Pudelkiem, w dół Jastrzabpost, Plejada i Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)

W marcu br. Plotek.pl odwiedziło więcej internautów niż Pudelek.pl, natomiast ten drugi serwis zanotował zdecydowanie najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez użytkowników. Obie witryny zanotowały spore wzrosty odwiedzalności, natomiast sporo straciły Jastrzabpost.pl, Plejada.pl i Pudelekx.pl.

Plotek.pl (należący do Grupy Gazeta.pl) w marcu br. odwiedziło 5,63 mln realnych użytkowników, czyli 19,71 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 102,28 mln odsłon, a każdy przebywał na niej średnio przez 12 minut i 52 sekundy - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) przy 5,45 mln użytkowników zanotował 174,01 mln odsłon oraz godzinę, 21 minut i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Do Grupy Wirtualna Polska należą jeszcze dwie witryny z zestawienia: WP Gwiazdy (4,21 mln użytkowników i 40,09 mln odsłon) oraz Pudelekx.pl (686,5 tys. użytkowników i 3,89 mln odsłon). Po ponad 4 mln odwiedzających oprócz WP Gwiazdy miały Pomponik.pl (Grupa Interia.pl) i Plejada.pl (grupa Ringier Axel Springer Polska). Pierwszy z tych serwisów zanotował 4,59 mln użytkowników, 55,81 mln odsłon oraz 15 minut i 33 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, a drugi - 4,4 mln użytkowników, 23,31 mln odsłon oraz 5 minut i 32 sekundy średniego czasu korzystania.

Jastrzabpost.pl przy 1,75 mln użytkowników miał 16,5 mln odsłon. Natomiast dział Hotplota na Eska.pl zanotował 1,06 mln odwiedzających i 3,18 mln odsłon, a Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) - 990,5 tys. użytkowników i 9,16 mln odsłon.

Sekcję o celebrytach wyodrębniono też a serwisie Noizz.pl (grupa Ringier Axel Springer Polska).

W skali roku Plotek.pl zanotował wzrosty o 3,74 pkt proc. zasięgu, 12,47 mln odsłon oraz 48 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (to odpowiednio 23,4, 13,9 i 6,6 proc. w górę). Natomiast Pudelek.pl przy wzroście zasięgu o 2,32 pkt proc. (13,8 proc.) i 14,55 mln odsłon (9,1 proc.) zanotował spadek przeciętnego czasu korzystania o 33 minuty i 42 sekundy (29,1 proc. w dół).

Pomponik.pl zyskał 1,08 pkt proc. zasięgu, 2,69 mln odsłon oraz minutę i 26 sekund średniego czasu korzystania (7,2, 5,1 i 10,1 proc. w górę), a Hotplota na Eska.pl - 0,38 pkt proc. zasięgu i 849,7 tys. odsłon (11,4 i 36,5 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 7 minut i 33 sekundy (78,5 proc.).

Plejada.pl przy niewielkim wzroście zasięgu (o 0,64 pkt proc., czyli 4,3 proc) straciła 127,3 mln odsłon (84,5 proc.) oraz 15 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez użytkownika (73,1 proc.). Jastrzabpost.pl stracił 1,1 pkt proc. zasięgu, 4,81 mln odsłon oraz 17 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 15,2, 22,6 i 5 proc. w dół), a Pudelekx.pl - 0,41 pkt proc. zasięgu, 1,1 mln odsłon oraz 69 sekund średniego czasu korzystania (14,6, 22,1 i 22,6 proc. w dół).

WP Gwiazdy zyskały 0,92 pkt proc. zasięgu (6,6 proc. w górę) oraz 3 minuty i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania (31,1 proc.), tracąc 1,35 mln odsłon (3,3 proc. w dół). Natomiast Kozaczek.pl zanotował wzrost zasięgu o 0,27 pkt proc. (8,4 proc.) oraz spadek liczby odsłon o 8,39 mln (47,8 proc.) oraz przeciętnego czasu korzystania o 6 minut i 32 sekundy (45,6 proc.).

Dołącz do dyskusji: Plotek zasięgowo przed Pudelkiem, w dół Jastrzabpost, Plejada i Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Benchmark
"Robienie" oglądalności na sztuczkach SEO zawsze kończy się tak, jak w Jastrzabpost. Nie mają redaktora, który zadbałby o dobór tematów, nie mają wiedzy, co jest ciekawe, nie mają marki, co przekłada się na brak oglądalności strony głównej, nikt tam nie chciał komentować...

Myślę, że mają świadomość, że idą drogą Silesionu. Spodziewałbym się pierwszych redukcji w zespole jeszcze w tym roku, bo z tej oglądalności to oni może z 5-6 tysięcy złotych wykręcają z AdSense, czyli ratują ich tylko dodatkowe dedykowane kampanie...
0 0
odpowiedź
User
Haha
zamienili w pudlu szefową ktora robila wyniki na jakąś przypadkową łaskę i oto wynik.
0 0
odpowiedź
User
xD
Gratulacje dla zaorania najlepszego serwisu plotkarskiego w polskiej sieci. Dokąd to zmierza? Czyżby WP chciała sprzedać komuś Pudelka taniej i osłabić serwis? Na korytarzach w WP wszyscy śmieją się z ostatnich zmian kadrowych w Pudlu, bo przyjęto osoby które są spadochronami, a nie mają kompetencji
0 0
odpowiedź