SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plush i Suchar Codzienny w kampanii rejestracji numerów przejmują salon Plusa

W najnowszej kampanii marki Plush na kartę firma Polkomtel promuje specjalną ofertę, w której klienci za rejestrację numeru otrzymują bonus: 50 GB internetu i 500 zł na rozmowy i smsy. Akcję przygotowały wspólnie Vizeum Polska i twórcy kanału Suchar Codzienny.

W najnowszej kampanii, Plush wraz z twórcami kanału Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rejestrują numery na kartę rozdając bonusy: 50 GB internetu i 500zł na rozmowy i smsy. Wszystkie ich działania można śledzić na snapchatowym kanale @sucharcodzienny, a także na profilach Plusha oraz Suchara Codziennego na Instagramie oraz Facebooku.

Dodatkowo w nowym formacie Instagram Stories będzie można zobaczyć kulisy kręcenia snapów oraz wiele zabawnych sytuacji z planu. W kampanii w charakterystyczny dla siebie sposób Plush wraz z Sucharem Codziennym zachęcają do obowiązkowej rejestracji numerów na kartę.  Z bonusów mogą skorzystać wszyscy klienci Plush - nie ma znaczenia kiedy karta została zarejestrowana. W przypadku niezarejestrowanego numeru, aby otrzymać bonus Plush na kartę, należy zarejestrować posiadaną kartę SIM. W dalszym kroku należy wysłać darmowego SMSa o treści RWK na numer 80110. Numer można zarejestrować w każdym salonie sieci Plus oraz w jednym z 1800 kiosków Ruchu, a także w sklepach sieci Neonet na terenie całego kraju - trzeba zabrać ze sobą kartę SIM oraz dokument tożsamości. Ponadto klienci, którzy posiadają już umowę w sieci Plus lub zarejestrowany numer na kartę, mogą od 1 sierpnia br. zarejestrować swojego prepaida za pomocą bezpłatnego SMS-a na numer 80106.

Za koncepcję kreatywną aktywacji oraz komunikację w social mediach odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (należący do sieci Dentsu Aegis Network Polska) wraz z twórcami kanału Suchar Codzienny.

Dołącz do dyskusji: Plush i Suchar Codzienny w kampanii rejestracji numerów przejmują salon Plusa

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brajan
Co by nie mówić, to Plushak moim zdaniem jest udany. Warto tę kartę zarejestrować u nich, zwłaszcza że bonus jest przyzwoity.
0 0
odpowiedź
User
Mikołaj
No to zgoda, Plush to coś co warto mieć, bo jest dużo, full wypas, a przy tym tanio. A kampania to już swoją drogą jak najlepsze jest o niej moje zdanie. Jest zabawnie, konkretnie, rzeczowo i świetna metafora na dodatek.
0 0
odpowiedź
User
Pograbek
Plus się w ostatnich miesiącach całkiem pozytywnie odradza. Świadczą o tym głównie suche dane - mają z miesiąca na miesiąc więcej klientów, a to nie jest takie oczywiste w dzisiejszych czasach. A Plush jako marka dla młodych też się do tego znacząco przyczynia.
0 0
odpowiedź