SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy dłużej na TikToku, Twitter ze spadkiem. Liderem Facebook

Średni czas korzystania z TikToka przez polskich internautów wydłużył się o prawie półtorej godziny. Liderem zasięgowym wśród platform społecznościowych pozostaje Facebook, a spory spadek liczby użytkowników zanotował Twitter.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku Facebooka, jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 26,26 mln polskich internautów, co przełożyło się na 88,02 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 16 godzin, 47 minut i 26 sekund.

Instagram przyciągnął 15,98 mln internautów (co dało 53,58 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 godziny, 15 minut i 39 sekund, a TikTok - 13,29 mln użytkowników (44,55 proc. zasięgu), średnio ma 18 godzin, 45 minut i 39 sekund.

Poziom 10 mln odwiedzających przekroczył jeszcze Twitter - odwiedziło go 10,5 mln internautów (co dało 35,19 proc. zasięgu), spędzając średnio po godzinie i 17 sekund.

Pinterest zanotował 7,8 mln użytkowników, 26,13 proc. zasięgu oraz 45 minut i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania, Blogspot.com w kategorii społecznościowej - 6,39 mln internautów, 21,42 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 24 sekund średniego czasu korzystania, a Snapchat - 5,78 mln odwiedzających, 19,39 proc. zasięgu oraz 4 godziny, 26 minut i 6 sekund średniego czasu.

Linkedin przyciągnął 5,61 mln polskich internautów (co dało 18,8 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 13 minut i 23 sekundy. Wykop miał 3,24 mln użytkowników, 10,86 proc. zasięgu oraz 18 minut i 48 sekund średniego czasu korzystania, a jego amerykański odpowiednik Reddit - 2,8 mln użytkowników, 9,39 proc. zasięgu oraz 10 minut i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

W porównaniu do września czołowe platformy zanotowały spadki liczby użytkowników i wzrosty średniego czasu korzystania. Facebook stracił 156,4 tys. internautów (to 0,6 proc. w dół), Instagram - 43,9 tys. (0,3 proc.), TikTok - 140,3 tys. (1 proc.), a Twitter - aż 730,8 tys. (6,5 proc.).

Równocześnie na tej pierwszej platformie przeciętny czas spędzony przez użytkownika wydłużył się o 31 minut i 35 sekund (3,2 proc.). Na Instagramie nastąpił wzrost o 10 minut i 58 sekund (4,5 proc.), na TikToku - o godzinę, 26 minut i 19 sekund (8,3 proc.), a na Twitterze - o 7 minut i 3 sekundy (13,2 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Snapchat zanotował spadek o 131,9 tys. internautów (2,2 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 21 minut i 7 sekund (8,6 proc.). Natomiast na Blogspot.com przy wzroście liczby użytkowników o 138,3 tys. (2,2 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 57 sekund (44,8 proc.).

Pinterest zyskał 6,3 tys. internautów (0,1 proc.) oraz 4 minuty i 3 sekundy średniego czasu korzystania (9,8 proc.), Linkedin - 131,9 tys. użytkowników (2,4 proc.) i 30 sekund średniego czasu (3,9 proc.), a Reddit - 68,2 tys. internautów (2,5 proc.) i 45 sekund średniego czasu (8,1 proc.).

Spadki w obu statystykach zanotował natomiast Wykop - ubyło na nim 112,4 tys. użytkowników (3,3 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 3 minuty i 13 sekund (14,6 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polacy dłużej na TikToku, Twitter ze spadkiem. Liderem Facebook

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pogodynka
balon dostal kosza komputerow i biura - deadline vin diesiel (aktor) baseline vin baker (koszykarz)
0 0
odpowiedź
User
Gość
A jak tam portale typu: albicla, SwipeTo? Nie ma na liście top? Jak mi przykro :)
0 0
odpowiedź