SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat i TVN24 mniej z reklam, TVP2 w górę (TOP10)

W listopadzie br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Spory spadek wpływów reklamowych zanotowały Polsat i TVN24, za to ich wzrost osiągnęła m.in. TVP2.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe Polsatu były w listopadzie o 9 proc. niższe niż przed rokiem, a TVN24 - o 8,3 proc. niższe. Natomiast Viva Polska zarobiła z reklam aż o 31,3 proc. mniej niż w listopadzie ub.r.

Z drugiej strony wpływy reklamowe TVP2 wzrosły w skali roku o 7,3 proc. Disney Channel zarobił więcej o 18,1 proc., TV4 - o 14,6 proc., a AXN - aż o 38,9 proc. 

Z kolei przychody reklamowe TVN minimalnie się zwiększyły, a w przypadku TVP1 - spadły. Natomiast przychody Cartoon Network wzrosły o 4,6 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych (bez autopromocji)
  XI.2012 XI.2011
TVN 423 649 310 zł 423 459 542 zł
Polsat 262 738 800 zł 288 825 408 zł
TVP 1 205 227 641 zł 205 770 062 zł
TVP 2 167 371 670 zł 155 943 686 zł
Disney Channel 44 709 935 zł 37 856 795 zł
AXN 41 014 325 zł 29 534 585 zł
TV 4 33 956 352 zł 29 630 379 zł
TVN 24 32 496 036 zł 35 453 981 zł
Cartoon Network 28 603 805 zł 27 331 920 zł
Viva Polska 27 319 495 zł 39 790 400 zł
monitorowane stacje razem 1 555 925 368 zł 1 557 175 006 zł

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN24 mniej z reklam, TVP2 w górę (TOP10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
licze ze za rok w TOP10 znajdzie sie Republika;]
0 0
odpowiedź