Polska Wschodnia promuje się w kraju i za granicą jako region do inwestycji (wideo)
W połowie września ruszy kampania promująca wschodnie województwa Polski jako atrakcyjne dla inwestorów. Akcję przygotowała Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych wspólnie z firmami Demo Effective Launching i TPS.
Celem kampanii wschodnich rejonów Polski, tzn. województw lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego, jest zachęcenie do rozpoczęcia działalności biznesowej w tym regionie. Akcja skierowana jest przede wszystkim do szefów koncernów międzynarodowych, liderów opinii i międzynarodowych firm konsultingowych obsługujących inwestorów zagranicznych.
Kampania jest oparta na reklamach przygotowanych przez agencję Demo Effective Launching, która wygrała z pięcioma innymi firmami w konkursie na koncepcję kreatywną akcji. W layoutach i spotach odbiorcy zadawane jest - ustami jego dziecka, teścia i psychoanalityka - to samo pytanie: „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?”. - Pytanie ma sugerować wyjątkową okazję, szansę na dobry deal, na rozwój firmy, na zdobycie nowych rynków. Zadane w ten sposób pozostawia pozytywny wydźwięk: jeszcze nie jest za późno, jeszcze możesz to zrobić. Jeszcze możesz zyskać, inwestując w Polsce Wschodniej - opisuje Jacek Sadowski, dyrektor Demo Effective Launching.
Spoty nakręcono w ciągu 2 dni zdjęciowych, przy udziale ekipy studia TPS. Nad reklamami pracowała ekipa złożona z 35 osób. Za kamerą stanął reżyser i operator Mariusz Palej, a za scenografię była odpowiedzialna Elwira Pluta.
Dodatkowo Demo Effective Launching i studio TPS przygotowały dłuższy spot „Makroregion”, nakręcony ciągu 8 dni zdjęciowych, z udziałem 200 osób zarządzanych przez skład operatorsko-reżyserski: Tomasz Matuszczak i Kuba Kijowski. Ten filmik pokazuje m.in. fabrykę helikopterów w Mielcu, fabrykę mebli BRW, a także w tartak i stocznię jachtową.
Kampania oparta na tych reklamach w Polsce rusza 10 września i obejmie telewizję (TVN24, TVN CNBC, TVP Info, Polsat News), prasę („Polityka”, „Newsweek”, „Wprost”), internet (bankier.pl, money.pl, egospodarka.pl) oraz outdoor. Dodatkowo od 17 września przez pół roku akcja będzie prowadzona za granicą: na lotniskach we Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Niemczech, a także w „The Economist”, CNN, CNNonline i FTonline.
Organizatorem akcji jest Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która od dwóch lat realizuje Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, korzystając z 86 mln zł finansowania w ramach 1.4 Programu Operacyjnego. Cały projekt jest zaplanowany do 2015 roku.
Budżet bieżącej kampanii to 10 mln zł, z czego prawie 300 tys. zł to koszt przygotowania kreacji oraz planu i harmonogramu realizacji działań, a 755 tys. zł - koszt produkcji spotów. Za planowanie i zakup czasu antenowego w polskiej telewizji odpowiadał Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, za zakup powierzchni w prasie i serwisach internetowych - dom mediowy Arena Media.
Dołącz do dyskusji: Polska Wschodnia promuje się w kraju i za granicą jako region do inwestycji (wideo)
jedynie dobry jest ten helikopter i zielone łaki durch Highland....
a w zdjeciach w Krakowie & co światlo koszmar ,zmienic albo noc zrobic
a tan facet na fotelu przy kominku to chce sie zastrzelic,czy co ?
silni mezczyzni w sztormiakach zoltych zmagaja sie z lina
na wybrzezu, w gorze mewy i cirrusy
i polnocny wiatr targa ich ubrania
hey, ho