SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 300 osób wzięło udział w II Forum MEC Interaction

W czwartek w Warszawie odbyło się II Forum MEC Interaction, w którym wzięło udział ponad 300 osób - przedstawicieli mediów, reklamodawców i agencji mediowych.

Dyskutowano na temat pozycji "starych mediów" czyli prasy, radia i telewizji oraz outdooru, zachodzących zmian w mediach oraz nowym podejściu do procesu komunikacji marketingowej. Wysłuchano 22 prezentacji przygotowanych przez przedstawicieli Mediaedge:cia, wydawców mediów, instytucji badawczych i agencji interaktywnych. Spotkanie było transmitowane online za pomocą serwisu www.ipla.tv, który śledziło na żywo ponad 1000 osób.

Już po raz drugi dział MEC Interaction (dom mediowy Mediaedge:cia) przygotował cykliczną konferencję branżową. Tym razem dyskusja toczyła się wokół tematyki reaktywacji starych mediów. Prelegenci zastanawiali się nad tym jak zmieniają sie stare media, jak ewoluują ich modele biznesowe w nowym, cyfrowym otoczeniu, jak zmienia się podejście do komunikacji marketingowej oraz nad tym jaką rolę powinien dziś pełnić nowoczesny dom mediowy.

Krótkie merytoryczne prezentacje przygotowało 20 specjalistów praktyków, w tym Julian Smith - Insight & Research Director, MEC Interaction EMEA; Tomasz Fochtman, Business Development & Strategic Director, Mediaedge:cia; Tomasz Rzepniewski - Head of MEC Interaction, Mediaedge:cia; Marcin Bogłowski - Dyrektor Działu Badań i Rozwoju w Biurze Reklamy TVN; Jarosław Śliżewski - szef wyborcza.pl, Agora; Krzysztof Nepelski - Pełnomocnik Zarządu ds.Nowych Produktów oraz Szef działu Projektów Specjalnych Grupy RMF; Marcin Kozioł - Dyrektor Multimediów G+J oraz Christiana Hines, Senior Account Manager, Last.fm i wielu innych.

Dołącz do dyskusji: Ponad 300 osób wzięło udział w II Forum MEC Interaction

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl