Ponad 300 osób wzięło udział w II Forum MEC Interaction
W czwartek w Warszawie odbyło się II Forum MEC Interaction, w którym wzięło udział ponad 300 osób - przedstawicieli mediów, reklamodawców i agencji mediowych.
Dyskutowano na temat pozycji "starych mediów" czyli prasy, radia
i telewizji oraz outdooru, zachodzących zmian w mediach oraz nowym
podejściu do procesu komunikacji marketingowej. Wysłuchano 22
prezentacji przygotowanych przez przedstawicieli Mediaedge:cia,
wydawców mediów, instytucji badawczych i agencji interaktywnych.
Spotkanie było transmitowane online za pomocą serwisu www.ipla.tv, który śledziło na żywo ponad
1000 osób.
Już po raz drugi dział MEC Interaction (dom mediowy Mediaedge:cia)
przygotował cykliczną konferencję branżową. Tym razem dyskusja
toczyła się wokół tematyki reaktywacji starych mediów. Prelegenci
zastanawiali się nad tym jak zmieniają sie stare media, jak
ewoluują ich modele biznesowe w nowym, cyfrowym otoczeniu, jak
zmienia się podejście do komunikacji marketingowej oraz nad tym
jaką rolę powinien dziś pełnić nowoczesny dom mediowy.
Krótkie merytoryczne prezentacje przygotowało 20 specjalistów
praktyków, w tym Julian Smith - Insight & Research Director,
MEC Interaction EMEA; Tomasz Fochtman, Business Development &
Strategic Director, Mediaedge:cia; Tomasz Rzepniewski - Head of MEC
Interaction, Mediaedge:cia; Marcin Bogłowski - Dyrektor Działu
Badań i Rozwoju w Biurze Reklamy TVN; Jarosław Śliżewski - szef
wyborcza.pl, Agora; Krzysztof Nepelski - Pełnomocnik Zarządu
ds.Nowych Produktów oraz Szef działu Projektów Specjalnych Grupy
RMF; Marcin Kozioł - Dyrektor Multimediów G+J oraz Christiana
Hines, Senior Account Manager, Last.fm i wielu innych.
Dołącz do dyskusji: Ponad 300 osób wzięło udział w II Forum MEC Interaction