SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Porusz swoje miasto” w kampanii Rockstar Energy Drink (wideo)

Trwa kampania reklamowa napoju Rockstar Energy Drink (produkowanego przez PepsiCo), której zwieńczeniem będzie event pod hasłem „Porusz swoje miasto” z udziałem zawodników wykonujących triki rowerowe. Akcję przygotowały firmy Blueberry, Radical, OMD Media Direction i Questia.

Event „Porusz swoje miasto” odbędzie się 21 marca w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Swoje umiejętności zaprezentują polscy i zagraniczni zawodnicy wykonujący ekstremalną jazdę na rowerach. Zawody zaczną się od downmallu, czyli wyścigu na czas po specjalnie przygotowanej trasie, a potem zaplanowane są zjazdy po ruchomych schodach oraz pokaz wyczynowych skoków i akrobacji na rowerach. Uczestnicy eventu będą też mogli korzystać z rowerowego placu zabaw oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami.

Kampania reklamująca te zawody obejmuje telewizję, prasę (reklamy w różnych serwisach, aktywności na portalach społecznościowych), outdoor (m.in. murale w Warszawie) oraz działania PR.

Za organizację eventu odpowiadają agencje Blueberry i Radical, z których ta pierwsza zajęła się też przygotowaniem reklam i strategii działań w internecie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, a działania public relations realizuje agencja Questia.

Dołącz do dyskusji: „Porusz swoje miasto” w kampanii Rockstar Energy Drink (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fiffka
Widziałam mural przy Metrze Politechnika, a gdzie inne?
0 0
odpowiedź
User
Witek
Fajna ściana, czekamy na akcję w Arkadii!
0 0
odpowiedź
User
Michał
Fajna ściana, kto to malował?
0 0
odpowiedź