SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Poznaj źródło swojej siły” - kosmetyki Vichy z nowym pozycjonowaniem i komunikacją marketingową

Pod hasłem „Poznaj źródło swojej siły” rozpoczęła się komunikacja wprowadzająca nowe pozycjonowanie marki kosmetycznej Vichy (należącej do L’Oreal Polska). Za działania reklamowe odpowiadają agencje TBWA, Newcast, Hypermedia, Zenithoptimedia, Value Media i New Look.

W nowej komunikacji marka Vichy podkreśla, że wykorzystuje dobroczynne właściwości wody termalnej i wiedzę farmaceutyczną, aby wzmacniać skórę, dawać poczucie pewności i wspierać wewnętrzną siłę współczesnych kobiet.

- Nasze dermokosmetyki, dzięki szerokiej gamie produktów dostosowanych do różnych rodzajów skóry, są dedykowane wszystkim kobietom. Wiemy jednak z badań, że nasze klientki to silne i świadome siebie kobiety, które znają źródło swojej siły i wiedzą, jak je pielęgnować, dbając o zdrowy wygląd skóry - mówi Magdalena Kosińska, dyrektor marketingu Vichy. - Silna skóra i zdrowy wygląd dodają pewności i pomagają kobietom w budowaniu wewnętrznej siły. Rolą Vichy jest wspieranie tej siły.

W ramach kampanii marka Vichy prowadzić będzie działania we wszystkich kanałach komunikacji oraz w aptekach. Już ruszyła emisja nowego spotu w kinach, a w internecie startuje strona internetowa twojezrodlosily.vichy.pl oraz konkurs pod hasłem „Razem z Vichy pokaż źródło Twojej siły”, w którym marka zaprasza konsumentki do opowiedzenia o źródłach wewnętrznej siły.

Nowa komunikacja Vichy powstała we współpracy zespołu marki z agencjami: TBWA (kreacja reklam pozainternetowych), Newcast (kreacja online), Hypermedia (landing page i obsługa aktywacji w internecie), ZenithOptimedia (zakup mediów internetowych), Value Media (zakup mediów w internecie) i New Look (obsługa eventów w centrach handlowych). Spotkanie prasowe zorganizowała agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Poznaj źródło swojej siły” - kosmetyki Vichy z nowym pozycjonowaniem i komunikacją marketingową

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anka
Spotkanie prasowe... To juz wiadomo, kto jest autorem tego bałaganu.
0 0
odpowiedź
User
Anka
Spotkanie prasowe... To juz wiadomo, kto jest autorem tego bałaganu.
0 0
odpowiedź
User
lauda
Nowe pozycjonowanie - czyli co? W Biedronce z kosza stojącego na wysokości bioder będą to chcieli opchnąć?
0 0
odpowiedź