SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pracownicy Grupy WP morskim splashem rzucili wyzwanie innym portalom (wideo)

Pracownicy gdańskiego biura Grupy Wirtualnej Polski wykonali nietypowy, morski splash. Do wykonania splasha nominowali osoby z konkurencyjnych portali horyzontalnych.

Splash to moda zdobywająca w ostatnich tygodniach coraz większą popularność w polskim internecie. Polega na tym, że użytkownik nagrywa i publikuje wideo, w którym jest oblewany albo sam oblewa się wodą. Jednocześnie wyznacza do tego swoich kilku znajomych, dając im na opublikowanie podobnych filmików - najczęściej dwie doby. W przeciwnym razie muszą zrobić coś innego, najczęściej postawić obiad.

We wtorek splashowe wideo na swoim facebookowym fanpage’u zamieściła Wirtualna Polska. Przy czym pracownicy portalu, głównie z działu marketingu w gdańskim biurze, nie oblali się ani nie zostali oblani wodą, tylko wskoczyli do morza.

Poinformowali przy tym, że w ciągu dwóch dób splash mają wykonać i opublikować pracownicy konkurencyjnych portali: Onetu, Interii i Gazeta.pl. Jeśli tego nie zrobią, powinni zafundować dobrą kolację każdemu użytkownikowi Wirtualnej Polski.

 

 

W maju br. serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały 14,44 mln użytkowników i 3,14 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 11,52 mln użytkowników i 1,93 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

W splashowej zabawie biorą też udział niektórzy ludzie mediów. W miniony weekend swój splash, nagrany na Stadionie Narodowym, zamieścił dziennikarz sportowy Telewizji Polskiej Maciej Iwański, nominując do tego m.in. Justynę Kowalczyk. Ta wykonała splash podczas treningu, wyznaczając do tego m.in. innego dziennikarza sportowego TVP, Sebastiana Szczęsnego.

 

Dołącz do dyskusji: Pracownicy Grupy WP morskim splashem rzucili wyzwanie innym portalom (wideo)

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
Wzieli by się za prace a nie w głowie takie głupoty ;)
0 0
odpowiedź
User
pan z konkurencji
Przykro nam, ale jestescie zbyt żenujący. Za te bzdury którymi zasmiecacie internet nie pobawiłby się z wami całymi obwieszonymi wędliną nawet stary kundel sąsiada. To nie branżowy hejt koledzy. To głos rozsądku.
0 0
odpowiedź
User
janio
bzdurna akcja i spóźniona reakcja ........ i oni są na czasie ? Jeśli tak reagują na panujące trendy w necie to gratulacje.
0 0
odpowiedź