SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pragmatycznie.pl reklamuje Pragma Inkaso

W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Pragma Inkaso zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami B2B. Akcję - której głównym elementem jest serwis Pragmatycznie.pl - Pragma Inkaso przygotowała wspólnie z agencją Station 75.

Kampania Pragma Inkaso ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku tej firmy jako dostawcy elastycznych rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie poprawy płynności finansowej. - Odpowiadamy w ten sposób na zapytania naszych obecnych i potencjalnych klientów, którym zależało na uproszczeniu ofert dotyczących zarządzania należnościami, ich większej dostępności dla sektora MSP oraz dostosowaniu zasad współpracy do możliwości tych przedsiębiorców - opisuje Danuta Czapeczko, dyrektor marketingu Pragma Inkaso.


Kampania oprócz reklam w internecie (kluczowe serwisy biznesowe) i prasie (dzienniki, czasopisma biznesowe, magazyny branżowe) obejmuje serwis Pragmatycznie.pl. Znajdują się w nim różnego rodzaju informacje z zakresu zarządzania wierzytelnościami, m.in. windykacji i faktoringu.

Stronę Pragmatycznie.pl i reklamy na potrzeby kampanii - zaplanowanej do połowy przyszłego roku - przygotowała agencja 75, która stworzyła też identyfikację wizualną Pragma Inkaso. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu tej firmy.

Dołącz do dyskusji: Pragmatycznie.pl reklamuje Pragma Inkaso

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl